تاریخ : 1399,دوشنبه 18 فروردين13:12
کد خبر : 351198 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما با کتابخانه دیجیتال

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی این دانشگاه از طریق فضای مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می‌شود و در فاز اول نیز این شرایط تا پایان نخستین ماه سال 99 ادامه دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس، علی طهماسبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما با اشاره به این که فعالیت‌های این دانشگاه کاملا به صورت مجازی انجام می‌شود گفت: دانشگاه صدا و سیما از زمان شیوع ویروس کرونا تمام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را‌‌‌ به صورت حضوری غیر فعال کرده و تمامی برنامه‌های آموزشی دانشجویان و کارکنان دانشگاه به صورت مجازی برنامه ریزی و اعلام شده است.

فعالیت های آموزشی دانشگاه در فضای مجازی ادامه دارد
وی افزود: در حال حاضر از ماه پایانی سال گذشته فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما به صورت مجازی و کتابخانه دیجیتال انجام می‌شود، به طوری که همه دانشجویان در فضای مجازی با اساتید خود ارتباط دو سویه داشته و بر اساس زمانبندی و توافق بین اساتید دانشگاه روزانه به فعالیت‌های آموزشی می‌پردازند.

برنامه های پژوهشی در قالب کتابخانه دیجیتال دنبال می شود
طهماسبی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در قالب کتابخانه دیجیتال برگزار می‌شود تصریح کرد: این دانشگاه همه فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را‌‌‌ به صورت دیجیتال برگزار می‌کند و هیچ یک از گام‌های پژوهش محور خود را‌‌‌ تعطیل نکرده است. در حال حاضر این دانشگاه طبق روال عادی برنامه‌های آموزشی خود را‌‌‌ برای دانشجویان به صورت مجازی و آنلاین در طول ساعت اداری برگزار می‌کند.