تاریخ : 1399,شنبه 06 ارديبهشت18:37
کد خبر : 353495 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیام تسلیت محسن رضایی درپی درگذشت آیت الله امینی

در پی ارتحال آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی با صدور پیام تسلیتی، درگذشت این مجاهد پارسا را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه های علمیه و نیز بیت مکرم ایشان تسلیت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛به نقل از ایسنا،در پی ارتحال آیت الله حاج شیخ ابراهیم امینی، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی با صدور پیام تسلیتی، درگذشت این مجاهد پارسا را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج) مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه های علمیه و نیز بیت مکرم ایشان تسلیت گفت. متن پیام محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
همزمان با آغاز رمضان المبارک، ماه رحمت و غفران، آسمان جهاد و اجتهاد در فقدان ستاره ای فروزان، سوگوار شد. آیت الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی،فقیه پارسا و مجاهد، پس از عمری تلاش و فداکاری در مسیر نشر معارف نورانی اسلام، به زیارت معبود شتافت.

آیت الله امینی در زمره نخستین یاران امام بود که خالصانه و با تمام توان، در خدمت به نهضت اسلامی کوشید و پس از پیروزی انقلاب، تا به امروز نیز غیرتمندانه در مسیر امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی در سنگرهای گوناگونِ خدمت، اعم از عضویت در ادوار مختلف مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، امامت جمعه قم و ... نقش آفرینی کرد.

تقوی، زهد، اخلاص، حق طلبی و ساده زیستی این عالم فرزانه، برای همه کسانی که از نزدیک ایشان را می شناختند، درس آموز بود.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید، حوزه های علمیه و نیز به بیت مکرم، دوستان، دست پروردگان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن مجاهد پارسا، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.