تاریخ : 1399,دوشنبه 29 ارديبهشت16:49
کد خبر : 356473 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

گلچینی از ناب‌ترین کلیپ‌های جهان در فیلو

فیلو سایت کسب در‌آمد از اشتراک ویدیو بوده که شما بدون هیچ هزینه ای می‌توانید از آن در‌آمد داشته باشید. فقط کافی است یک حساب کاربری بسازید و شروع به آپلود ویدیو کنید!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تماشای ویدیو یکی از راه هایی است که هم می توانید با آن سرگرم شوید و هم می توانید با استفاده از ویدیو های مختلف در راستای دلخواه آموزش ببینید. فیلو سرویس اشتراک ویدیو بوده که شما می توانید هم ویدیو ببینید، هم ویدیو آپلود و هم درآمد  کسب کنید! در واقع فیلو مجموعه ای از ویدیوهای برگزیده و ناب است که توسط انتشار دهندگان منتخب بارگذاری شده است.

مشاهده ویدیو در فیلو:
برای مشاهده ویدیو در فیلو می توانید ویدیو مورد نظرتان را جستجو کرده و یا در بین دسته های مختلف آن را بیابید. آموزشی، دانلود فیلم و سریال، هنری، ورزشی، خبری، آشپزی، دانلود کارتون و انیمیشن، کلیپ عاشقانه و ... برخی از دسته هایی هستند که هزاران ویدیو را در خود جای داده اند. در وب سایت فیلو ویدیوها در کیفیت های مختلف وجود دارند و در صورت اجازه منتشر کننده شما می توانید آن ها را دانلود کرده و در دستگاهتان ذخیره کنید و یا با کیفیت مورد نظرهمانجا تماشا کنید.

از طرفی شما می توانید ویدیو مورد نظرتان را در پروفایلتان نشان کنید. این بدین معنی است که در زمانی دیگر می توانید آن ویدیو را مشاهده کنید. سابقه پخش ویدیو های دیده شما نیز در فیلو موجود بوده و شما می توانید ادامه ویدیو را از نقطه ای که قبلا دیده اید، ببینید.
به عنوان مخاطب می توانید کاربران منتشر کننده ویدیو را دنبال کنید تا در حوزه ای که تمایل دارید، ویدیو ببینید. همچنین فیلو بر اساس ویدیوهایی که تاکنون مشاهده کرده اید به شما ویدیو پیشنهاد می کند.

گلچینی از ناب‌ترین کلیپ‌های جهان در فیلو

اپلیکیشن فیلو:

تماشای ویدیو از وب سایت ممکن است برای برخی از افراد سخت باشد، از این رو اپلیکیشن فیلو در نسخه اندروید ارائه شده است. شما با نصب اپلیکیشن فیلو از تمامی مزایای وب سایت فیلو بهره مند خواهید بود، علاوه بر آن، دسترسی راحت تر و سریع تری به امکانات موجود و صفحه پروفایل خودتان می توانید داشته باشید. حال انتخاب با شماست! اپلیکشین فیلو را می توانید از اپ استورها و یا از وب سایت فیلو دانلود کنید.

گلچینی از ناب‌ترین کلیپ‌های جهان در فیلو

چگونگی کسب درآمد در فیلو:

یکی از روش‌های کسب درآمد، کار در منزل می باشد که برای افرادی که به هر دلیل امکان کار در بیرون از منزل را نداشته و یا تمایلی ندارند بیرون از خانه کار کنند، بسیار مناسب است. از جمله مزایای مهم کسب در‌آمد در منزل از طریق اشتراک گذاری ویدیو، مقید نبودن به زمان و مکان است، به عبارت دیگر شما در هر زمانی از شبانه ‌روز و در هر مکانی تنها با دارا بودن یک دستگاه متصل به اینترنت می‌توانید در‌آمد کسب کنید. فیلو سایت کسب در‌آمد از اشتراک ویدیو بوده که شما بدون هیچ هزینه ای می‌توانید از آن در‌آمد داشته باشید. فقط کافی است یک حساب کاربری بسازید و شروع به آپلود ویدیو کنید!

گلچینی از ناب‌ترین کلیپ‌های جهان در فیلو

گاها برخی تصور می‌کنند که هزینه آپلود ویدیو از درآمد آن بیشتر است و تقریباً کسب در‌آمد از انتشار ویدیو صرفه مالی ندارد اما  باید بگویم امکان آپلود از طریق آدرس ویدیو نیز در این وبسایت وجود دارد که در این روش از ترافیک اینترنت شما کسر نخواهد شد!لازم به ذکر است در‌آمد شما محدودیت ندارد و به بستگی به خودتان و میزان فعالیتتان دارد، پس اگر فعال بوده و با اصول کار آشنا باشید می‌توانید به درآمد خوبی برسید. در فیلو با ما همراه باشید با گلچینی از ناب ترین کلیپ های جهان


کد خبرنگار : 16