تاریخ : 1399,پنجشنبه 01 خرداد19:52
کد خبر : 356838 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

چگونه ورودی سایت خود از گوگل را افزایش دهیم؟

متاتگ توضیحات یکی از فاکتورهایی است که در حال حاضر در ارتقا رتبه تاثیری ندارد ، اما زمانی که که شما با روشهای سئو سایت به صفحه اول گوگل رسیدید ، می تواند صد در صد در نرخ کلیک و ترافیک ورودی موثر باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» افزایش ورودی سایت از موتور جستجوی گوگل ، به معنی افزایش تعداد مشتریان و درآمد یک کسب و کار می باشد. برای اینکه بتوانید از طریق گوگل بازدید بیشتری کسب کنید ، باید سایت خود را به رتبه های بالا و صفحه اول نتایج جستجو برسانید و این هدف توسط سئو محقق می شود. در کل در کسب و کارهای انلاینی که بوسیله وب سایت به فعالیت می پردازند ، سئو سایت نقش کلیدی دارد. ممکن است مفهوم و ماهیت seo کمی برای شما مبهم باشد ، اما بدون شک بسیاری از رقبای شما که در صفحه اول گوگل حضور دارند ، با این فرآیند آشنایی دارند.

برای کسب رتبه و بازدید بیشتر در گوگل ، باید قوانین و خواسته های این موتور جستجو را برآورده نمایید. هر سایتی که بتواند خود را با الگوریتم های رتبه بندی گوگل بهتر وفق دهد، رتبه بهتری خواهد داشت و اینگونه ترافیک ورودی خود را تضمین می کند. مطمئنا شما علاقه دارید کاربران ورودی به وبسایت یا فروشگاه اینترنتی خود را دو ، سه و یا چند برابر کنید ، چون مطمئن هستید با این کار فروش ، مشتریان ، درآمد و سود شما چندین برابر خواهد شد.

در این مطلب ، چند روش مهم برای افزایش ورودی سایت از گوگل را توضیح می دهیم که خودتان می توانید به راحتی اجرا کرده و نتایج آن را در سریعترین زمان ممکن مشاهده نمایید. همچنین شرکت سئوبهینه با هدف افزایش اطلاعات مدیران و مالکین کسب و کارهای اینترنتی با سئو و بهینه سازی سایت ، مقالات و مطالب متعددی را منتشر می نماید و از طریق وبسایت seobehine.ir بصورت رایگان دراختیار عموم قرار می دهد.

چگونه ورودی سایت خود از گوگل را افزایش دهیم؟

روش های افزایش ورودی سایت در گوگل

سئو سایت مجموعه ای از اقدامات و روش های متعدد است که به بهبود و بهینه سازی بیش از 250 فاکتور مهم در رتبه بندی سایت ها می پردازد. اگر شما بخواهید تمام این روشها را بیاموزید ، نیاز به دوره های آموزشی وب و بازاریابی آنلاین دارید و طبیعتا در زمان کم نیز به هدف نخواهید رسید. اما بسیاری از سایت ها با چند روش اصلی می توانند بازدید خود را بطور چشمگیری افزایش دهند. ما در این مقاله 5 اقدام  اساسی که می تواند ترافیک خوبی را برای سایت شما با جذب کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند ، تامین نماید توضیح می دهیم.

دقت داشته باشید که هدف ما افزایش بازدید از طریق موتورهای جستجو و مخصوصا گوگل است. طبیعتا از کانال های دیگری می توان بازدید سایت را بالا برد که اینجا موضوع بحث ما نیستند.

5 مورد از اقدامات ضروری جهت بالا بردن ورود کاربران از طریق گوگل به سایت عبارتند از:

رسیدن به صفحه اول گوگل

مهم ترین هدف در سئو ، رسیدن به صفحه اول گوگل و سپس رتبه یک است. جالب است بدانید که تنها 10 درصد از کاربرانی که در گوگل عبارت یا کلمه ای را جستجو می کنند ، به صفحه دوم مراجعه می کنند. پس برای اینکه به جذب کاربران و بالا بردن ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجو ، امیدوار باشید ، باید با روش های طبیعی و تکنیک های کلاه سفید خود را به بالای لیست نتایج برسانید. دریافت بک لینک قوی ، بهینه سازی کدها ، افزایش سرعت سایت ، محتوای جدید و غیرتکراری همگی روشهایی به منظور ارتقا رتبه سایت در تمام موتورهای جستجو هستند.

تمرکز بر عبارات کلیدی مناسب

نکته مهم بعدی که باید رعایت کنید ، تحقیق و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای حوزه فعالیت شما می باشد. تنها استفاده از تک کلمات کلیدی اصلی نمی تواند به افزایش بازدید سایت شما کمک نماید. بلکه عبارات کلیدی طولانی ، عبارات مترادف و کلمات lsi در حال حاضر باتوجه به پیشرفت الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل و اهمیت جستجوی معنایی ، تاثیر بیشتری در بهبود رتبه دارند. دیگر مثل گذشته نیازی نیست شما محتوای صفحات را از کلمه کلیدی اشباع کنید ، بلکه عبارات محاوره ای و اصطلاحاتی که بیشتر توسط کاربران جستجو می شود ، می توانند کیفیت متن را بالا ببرند.

متاتگ عنوان منحصر به فرد

زمانی که به صفحه اول گوگل رسیدید ، یکی از مهم ترین عناصری که توسط کاربران قبل از ورود به هرسایت در لیست نتایج دیده می شود و معرف اصلی هر صفحه وب است ، متاتگ عنوان می باشد. در انتخاب عنوان باید متفاوت بودن از رقبا ، منحصر به فرد بودن عنوان ، جذابیت ، استفاده از کلمات کلیدی  در عنوان و همچنین عباراتی مانند تخفیف ، ویژه ، اصل ، ارزان ، سریع و ... را حتما رعایت کنید.

درج عنوان براساس اصول سئو، در انتخاب سایت شما در میان ده ها سایت دیگر توسط کاربران اهمیت دارد و با افزایش نرخ کلیک ، می تواند میزان ورودی سایت شما از طریق گوگل را بیشتر نماید.

چگونه ورودی سایت خود از گوگل را افزایش دهیم؟

متاتگ توضیحات جذاب

بخش دیگری از سایت که در نتایج جستجو دیده می شود ، متاتگ توضیحات است. شما باید فقط در 150 کاراکتر بتوانید مفهوم و موضوع اصلی صفحه را به کاربر اعلام کنید. همچنین در متاتگ توضیحات ، پیشنهادات جذاب و ترغیب کننده وجود داشته باشد. اگر توضیحاتی که ارائه می کنید برای کاربران جذاب تر از سایر وبسایت های رقیب باشد، حتما لینک سایت شما را انتخاب و کلیک می کنند. متاتگ توضیحات یکی از فاکتورهایی است که در حال حاضر در ارتقا رتبه تاثیری ندارد ، اما زمانی که که شما با روشهای سئو سایت به صفحه اول گوگل رسیدید ، می تواند صد در صد در نرخ کلیک و ترافیک ورودی موثر باشد.

سازگاری سایت با موبایل

امروزه بیش از 60 درصد کاربرانی که اقدام به جستجو در گوگل می کنند از موبایل استفاده می کنند. پس نسخه موبایل سایت شما از نسخه ای که در لپ تاپ و مرورگرهای دسکتاپ اجرا می شود ، اهمیت بیشتری دارد. گاهی اوقات یک سایت در نتایج جستجو در دسکتاپ رتبه خوبی دارد ، اما در موبایل ترتیب نتایج متفاوت خواهد بود ، زیرا سایت سازگار با موبایل در رتبه بهتری قرار می گیرند و طبیعتا از 60 درصد کل کاربران سهم بیشتری دریافت می کنند. اگر سایت شما طراحی ریسپانسیو و سازگار با موبایل نداشته باشد پس از مدتی رتبه خود در دسکتاپ را نیز از دست می دهد.

شما می توانید جهت آنالیز رایگان وب سایت خود از طریق analyser.seobehine.ir  اقدام نمایید. همچنین در صورت نیاز به طراحی و بهینه سازی سایت و فروشگاه اینترنتی با شرکت سئوبهینه به آدرس  seobehine.ir مراجعه نمایید.


کد خبرنگار : 16