تاریخ : 1399,دوشنبه 05 خرداد01:33
کد خبر : 357166 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

راه حل جدید برای انتقال نیمار به بارسلونا

هنوز هم احتمال انتقال نیمار، ستاره بررزیلی پاری سن ژرمن به بارسلونا وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، بارسلونا در تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای بازگرداندن نیمار، ستاره 28 ساله و سابق اش به نوکمپ کرد، اما در نهایت مذاکرات مدیران این تیم با باشگاه پاری سن ژرمن نتیجه ای نداشت و این انتقال منتفی شد؛ روندی که در ابتدای فصل مشکلات زیادی بین ستاره برزیلی و هواداران پی اس جی ایجاد کرده بود.

اما این پرونده هنوز تمام نشده و بارسلونا تابستان امسال نیز به دنبال خرید نیمار خواهد بود. با توجه به مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، پرداخت مبالغ کلان برای خرید نیمار آسان نیست و بهترین حالت برای بارسا پرداخت شدن بخشی از قرارداد این بازیکن با رفتن بازیکنی از بارسلون به پاریس است.

نشریه اسپورت امروز مدعی شد مدیران باشگاه پاری سن ژرمن علاقمند به خرید بازیکنان فرانسوی و افزایش تعداد ملی پوشان ترکیب خود هستند و بدین ترتیب عثمان دمبله می تواند گزینه مناسبی برای آنها باشد. این وینگر جوان و فرانسوی بخش زیادی از بازی های بارسلونا در سه فصل اخیر را به علت مصدومیت از دست داد و در رختکن بارسلونا نیز بازیکن چندان محبوبی نیست. پس با این حساب انقال نیمار به نوکمپ هنوز غیرممکن نیست و پرداخت مبلغی به صورت نقدی و انتقال دمبله به پارک دوپرنس می تواند زمینه بارگشت ستاره برزیلی را فراهم کند.