تاریخ : 1399,دوشنبه 05 خرداد15:29
کد خبر : 357194 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مجوز تمرین گروهی در انگلیس صادر شد

دولت بریتانیا اجازه برگزاری تمرینهای گروهی را برای باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای این کشور صادر کرد تا لیگ برتر قدم دیگری به شروع مجدد نزدیک شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، دولت بریتانیا اجازه برگزاری تمرینهای گروهی را برای باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس صادر کرد. این برای شروع مجدد لیگ برتر خبر مهمی است و این رقابتها را یک قدم دیگر به شروع مجدد نزدیک می‌کند. در این تمرینهای گروهی که از آنها به عنوان تمرینهای تماسی هم یاد شده بازیکنها می تو انند به صورت گروهی تمرین کرده و برای اقداماتی مثل تکل رفتن یا درگیر شدن همراه با برقراری تماس بین بازیکنها ممانعی وجود نخواهد داشت.

لیگ برتر از اسفندماه به دلیل بحران اپیدمی کووید19 به حالت تعلیق درآمده. باشگاه‌های انگلیسی از هفته گذشته تمرینهای خود را در گروه‌های کوچک و بدون برقراری تماس بین بازیکنان آغاز کرده‌اند.

اما دولت انگلیس امروز فاز دوم دستورالعمل خود برای ورزشکاران حرفه‌ای را اعلام کرد که بر اساس آن باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند تمرین گروهی را آغاز کنند. بر اساس این دستورالعمل، ایجاد تماس فیزیکی بین بازیکنان در جریان تمرین دیگر ممنوع نخواهد بود.

در دستورالعمل اعلامی از طرف دولت انگلیس چنین آمده:" مرحله دوم تمرینها به معنای صدور مجوز تماس و برخورد نزدیک است. یعنی تماسهایی با فاصله کمتر از دو متر که در مرحله قبلی اعلام شده بود. به این ترتیب زوجها، گروه‌های کوچک یا تیمهای ورزشکاران می‌توانند در زمان تمرین فاصله‌ای کمتر از قبل داشته باشند".