تاریخ : 1399,دوشنبه 05 خرداد22:13
کد خبر : 357211 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

یوونتوس بازیکنی دیگر از بارسا را هم می‌خواهد

به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس علاقه زیادی به جذب عثمان دمبله از بارسا داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از ورزش سه، بعد از انتقال بزرگ نیمار به پاری سن ژرمن در تابستان سال ۲۰۱۷، باشگاه بارسلونا برای جذب جانشین او به به دنبال ستاره فرانسوی دورتموند یعنی عثمان دمبله رفت؛ اتفاقی که در نهایت رخ داد و وینگر فرانسوی در همان سال راهی نوکمپ شد.

دمبله اما طی یکی دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده و نتوانسته انتظارات هواداران بلوگرانا را برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن فرانسوی در آستانه جدایی از بارسلونا قرار بگیرد.

از طرف دیگر بحث علاقه بارسلونا به هافبک بوسنیایی یوونتوس یعنی میرالم پیانیچ بسیار داغ دنبال می‌شود. این در حالی است که طی روزهای گذشته گفته شد یوونتوس تنها در ازای جذب آرتور ملو راضی به فروش میرالم پیانیچ خواهد شد اما حالا موندو از هدف دیگر بیانکونری رونمایی کرده است.

روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا صفحه اصلی امروز خود را به عثمان دمبله اختصاص داده و با تیتر "یووه درباره دمبله سوال می کند" به علاقه یوونتوس برای جذب قرضی ستاره فرانسوی بارسا اشاره کرده است. موندو اعلام کرده باشگاه ایتالیایی در جریان مذاکرات درمورد فروش پیانیچ به بارسا، برای جذب قرضی دمبله ابراز علاقه کرده است.