تاریخ : 1399,چهارشنبه 07 خرداد18:57
کد خبر : 357494 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آبرسانی سیار به روستاهای غیزانیه

مسئول مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: گروه‌های جهادی ما پس از به وجود آمدن مشکل برای مردم غیزانیه و با توجه به گرم شدن هوا تدارک دیده‌اند که به صورت سیار به این مردم آبرسانی کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در رابطه با کمک‌رسانی به روستاهای غیزانیه، اظهار کرد: بسیج سازندگی با آبفا روستایی تفاهم‌نامه‌ای بسته و برنامه‌ریزی شده که برای روستاهایی که شبکه ندارند، شبکه آب ایجاد شود.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی ما پس از به وجود آمدن مشکل برای مردم غیزانیه و با توجه به گرم شدن هوا تدارک دیده‌اند که به صورت سیار به این مردم آبرسانی کنند.

مسئول مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حوزه بسیج شهید تندگویان تانکرهای آبرسانی را به آبفا روستایی تحویل داده تا اقدامات آبرسانی سریعتر انجام شود.

وی عنوان کرد: گروه جهادی دست سردار سلیمانی نیز از روزهای قبل در قالب کمک مومنانه و رزمایش مواسات در استان وارد میدان شده و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم غیزانیه مورد ظلم واقع شده‌اند، بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از سالها قبل در روستاهای غیزانیه برای مهار کانون ریزگردها وارد عمل شد و کارهای خوبی را اجرا کرد و اکنون نیز برای بحث آبرسانی سیار وارد عمل خواهد شد.