تاریخ : 1399,دوشنبه 12 خرداد01:20
کد خبر : 357950 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مقصد پیرلوی جدید ایتالیا مشخص شد

به نظر می رسد اینتر مقصد بعدی ساندرو تونالی، ستاره جوان برشا خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، تونالی در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای در ترکیب برشا ارائه داده است و به همین دلیل او را آندره پیرلوی جدید فوتبال ایتالیا لقب داده اند. همین عملکرد باعث ابراز علاقه تیم هایی چون بارسلونا، یونایتد و یوونتوس به خرید این ستاره 20 ساله شده، اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است.

مذاکرات بین اینتر و برشا برای انتقال ساندرو تونالی آغاز شده و اگرچه تا پیش از شیوع ویروس کرونا برشا حدود 50 میلیون یورو برای فروس تونالی درخواست کرده بود، اما حالا و با مشکلات مالی فعلی احتمال حاضر به تخفیف دادن و فروش او با 40 میلیون نیز می شود. تونالی در 23 بازی خود در سری آ در این فصل 5 پاس گل ارسال کرده و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

اینتز قصد دارد یک خط میانی ایتالیایی برای فصل بعد تشکیل دهد و تونالی می تواند در کنار بازیکنان جوانی چون نیکو بارلا و استفانو سنسی به میدان برود. پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر رابطه خوبی با سران برشا دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تونالی در بازار نقل و انتقالات تابستانی راهی اینتر خواهد شد. این بازیکن احتمالا دستمزدی معادل سالانه 2.5 میلیون یورو در تیم جدیدش دریافت خواهد کرد.