تاریخ : 1399,دوشنبه 12 خرداد04:54
کد خبر : 357971 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

فروش ۲۰۰ میلیونی «تیغ و ترمه» در اکران آنلاین

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون تومان در اکران آنلاین بلیت‌فروشی داشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی که از دوشنبه  ۵ خردادماه اکرانش را در سامانه‌های VOD آغاز کرد، با گذشت ۶ روز به فروش ۲۰۰ میلیون تومانی دست یافته است.

این در حالی است که «تیغ و ترمه» بلافاصله در فضای مجازی قاچاق شد و انتشار نسخه‌های غیرقانونی این فیلم، گلایه تهیه‌کننده‌اش را در پی داشته است. او به فارس گفت: نسخه‌های قاچاق فیلم‌ها معمولاً از فردای اکران آنلاین در کانال‌های تلگرامی و سایت‌های اینترنتی منتشر می‌شوند و اراده‌ جدی برای مقابله با قاچاق فیلم‌ها وجود ندارد.

نزدیک به ۵۰ روز از اکران فیلم «خروج» به عنوان اولین فیلم به نمایش در آمده در اکران آنلاین می‌گذرد و تا کنون ۷ فیلم در سامانه های وی او دی اکران خود را آغاز کرده‌اند که بلااستثناء نسخه غیرقانونی آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

«تیغ و ترمه» پس از نقدهایی که در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر به آن وارد شد،‌ مجدداً تدوین شد و اکنون نسخه کوتاه‌تر و مناسب‌تری برای اکران آماده شده است. این فیلم به کارگردانی کیومرث پوراحمد، اقتباسی از رمان «کی از این چرخ فلک پیاده می‌شوم» نوشته گلرنگ رنجبر است.