تاریخ : 1399,سه شنبه 13 خرداد13:57
کد خبر : 358136 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قفل شدن محور کندوان همزمان با توصیه‌های وزیر بهداشت

مقام مسؤول‌ مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال، همچنین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 18 تا ورودی به جاده چالوس، سنگین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک سنگین در کندوان و خروجی آزادراه تهران-شمال به سمت شمال
وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده‌های کندوان و مجلار سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره 18 تا ورودی به جاده چالوس ترافیک سنگین است.

ترافیک سنگین در محور هراز
وی اضافه کرد: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های شاهاندشت، وانا، بایجان و حدفاصل سه راهی چلاو تا تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب محدوده نارنجستان، ترافیک سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تأکید کرد: در محورهای شمالی مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

تردد روان در آزادراه قزوین-رشت و محور فیروزکوه
وی اظهار کرد: تردد‌ در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

ترافیک سنگین خودرو بین کرج و قزوین
وی اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و محدوده گلدشت نشان می‌دهد.

محرابی‌نیا افزود: در حال حاضر ‌ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین است.

انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی‌
وی اظهار داشت: در حال حاضر محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 مسدود است و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می شود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، گفت: هم‌اکنون محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، ‌محور فرعی شمشک-دیزین و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان، ‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.