تاریخ : 1399,پنجشنبه 15 خرداد14:47
کد خبر : 358330 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

تاریخ امتحانات دانشگاه علم و صنعت

گفتنی است که امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ در تمامی مقاطع و همه دوره‌ها (روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی) از روز شنبه ۳۱ خرداد ، مطابق برنامه‌ اعلامی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه، به‌صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علم و صنعت ایران، شورای دانشگاه علم و صنعت ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی امتحانات دانشجویان این دانشگاه از روز شنبه ۳۱ خرداد ماه به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دانشگاه علم و صنعت ایران  ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مستمر آحاد دانشگاهیان بویژه اساتید و دانشجویان گرامی در نیم‌سال جاری، در خصوص نحوه‌ برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کووید - ۱۹ و سیاست‌های کلی وزارت علوم مبتنی بر حفظ سلامت دانشجویان  با بهره‌گیری از انعطاف‌های منطقی و در دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت متبوع امتحانات را به صورت غیر حضوری برگزار خواهد کرد.

گفتنی است که امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ در تمامی مقاطع و همه دوره‌ها  (روزانه، نوبت دوم، پردیس و مجازی)  از روز شنبه ۳۱ خرداد ، مطابق برنامه‌ اعلامی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه، به‌صورت  غیر حضوری برگزار می شود.