تاریخ : 1399,شنبه 17 خرداد15:22
کد خبر : 358472 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

بسته‌های حمایتی دولت تا کی ادامه خوهد داشت؟

رئیس‌جمهور یکی از وظایف دولت در شیوع کرونا را تأمین بسته‌های حمایتی دانست و گفت: فعالیت حمایتی دولت تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از خبر24، رئیس‌جمهور، پیش از ظهر امروز(شنبه ۱۷ خرداد) در جلسه ستاد ملّی مبارزه با کرونا  با بیان اینکه دولت در قضیه کرونا، وظایفی برعهده داشته و دارد، گفت: یکی از وظایف دولت، مراعات پروتکل‌ها بوده است که تاکنون رعایت کرده است. اگر گفته‌اند ساعات اداری کم بشود و صرف ناهار در ادارات متوقف شود، ما عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه وظیفه دوم دولت، خدمات ضروری به جامعه است، ‌افزود: خدا را شکر در این سه ماه و نیم، خدمات ضروری متوقف نشد و یک روز قطعی برق، آب و گاز نداشتیم و این خدمات ضروری به‌طور منظم و بدون وقفه ادامه داشته است.

روحانی تصریح کرد: تأمین امنیت مردم یک روز تعطیل نشده است و اینطور نبوده که مثلاً همه سربازان ما گفته‌ باشند که کووید ۱۹ آمده و ما رفته‌ایم مرخصی و ان‌شاء الله دو ماه دیگر خدمت می‌رسیم!

وی با بیان اینکه شرایط ما شرایط خوبی است و هر روز یک سدّ و نیروگاه  افتتاح می‌شود، گفت: وظیفه سوم دولت، تأمین کالاهای ضروری است که ما تاکنون تأمین کرده‌ایم و تا آخر سال هم تأمین خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور، چهارمین وظیفه را تأمین بسته‌های حمایتی دانست و افزود: فعالیت حمایتی دولت تا پایان سال ادامه خواهد یافت و تا هر زمان که کرونا حضور داشته باشد، ‌ما در مقابل آن خواهیم ایستاد.