تاریخ : 1399,شنبه 17 خرداد19:17
کد خبر : 358500 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

طرح جدید مجلس یازدهم برای بهبود وضع اقتصادی

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس یازدهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از تدوین طرحی از سوی جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی کشور خبر داد و گفت: امروز شرایط اقتصادی و معیشتی برای بسیاری از دهک‌های جامعه مساعد نیست.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی مدونی برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی مردم در سطوح مختلف صورت گیرد، اظهارداشت: سیاست‌های دولت در سال‌های اخیر در جهت بهبود وضع معیشتی و رفاهی مردم، به‌خصوص اقشار ضعیف و کم‌درآمد نبوده و نرخ تورم نیز روز به روز افزایش می‌یابد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در سال‌های 97 و 98، معیشت مردم باید در اولویت قرار گیرد؛ متأسفانه بخشی از این مشکلات ناشی از بی‌برنامگی دولت است، زیرا دولت اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی از درآمدهای نفتی را دنبال نکرده، بنابراین مجلس یازدهم به‌طور ویژه به مباحث اقتصادی خواهد پرداخت.

سرمدی اضافه کرد: براساس طرحی که از سوی جمعی از نمایندگان برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم در حال تدوین است، وظایف و تکالیفی به سازمان برنامه و بودجه و نیز سازمان هدفمندی یارانه‌‌ها جهت بهبود روند پرداخت یارانه‌های نقدی اندیشیده شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح نمایندگان مجلس برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی در هفته جاری و پس از جمع‌آوری امضاهای نمایندگان، تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود تا پس از اعلام وصول، جهت بررسی، به کمیسیون مربوطه ارجاع شود.