تاریخ : 1399,شنبه 17 خرداد20:05
کد خبر : 358508 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

خبر خوب برای طرفداران بارسا

تمرین امروز بارسا در حالی به انجام رسید که لیونل مسی پس از دو جلسه غیبت، به صورت انفرادی و روی چمن به تمرین پرداخت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ورزش سه، لیونل مسی به تمرین بارسا بازگشت ولی همچنان به دور از تمرین گروهی است. او امروز روی زمین چمن به صورت انفرادی دوید و به کار با توپ پرداخت و اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند به زودیو احتمالا از دوشنبه در تمرینات گروهی حاضر شود.

سه شنبه گذشته بود که مسی در تمرین دچار مصدومیت شد و سپس نتوانست در دو جلسه تمرینی اخیر تیمش شرکت کند. شایعات زیادی در مورد او منتشر شده بود و حتی تی وی سه کاتالونیا ادعا کرد مسی بازی شنبه آینده برابر مایورکا را از دست خواهد داد. شایعه ای که با واکنش باشگاه بارسلونا شد. در این رابطه روز گذشته دیاریو اسپورت ادعا کرد که مسی هیچ مشکلی برای بازی با مایورکا نخواهد داشت.

تمرین انفرادی امروز مسی خبر بسیار خوبی برای کادر فنی و هواداران بارسا محسوب می شود و نشان می دهد که احتمالا به بازی با مایورکا خواهد رسید. گفته می شود مسی قصد داشت روز گذشته هم تمرین کند ولی تیم پزشکی به وی توصیه کرد که همچنان زیر نظر فیزیوتراپ ها و در سالن بدنسازی بماند.

خبر عالی دیگر از تمرین امروز بارسا، رهایی کامل لوئیس سوارز از مصدومیت است. 5 ماه پس از جراحی، ستاره اروگوئه ای دیگر هیچ مشکلی ندارد و می تواند در 11 هفته باقیمانده بارسا را همراهی کند.

تمرین فردای بارسا تعطیل است و از دوشنبه بازیکنان کار را از سر خواهند گرفت.