تاریخ : 1399,یکشنبه 18 خرداد02:23
کد خبر : 358551 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری امتحانات مجازی در دانشگاه شهید مدنی

امتحانات تمامی دروس تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه شهید مدنی دربایجان در مقطع تحصیلی به صورت صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نحوه برگزاری آزمون پایان ترم و حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

گفتنی است، امتحانات تمامی دروس ارائه و تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه در مقطع تحصیلی کارشناسی صرفا به صورت الکترونیکی مطابق تقویم آموزشی اصلاح شده و برنامه امتحانی نهایی اعلام شده برگزار خواهد شد و امتحانات کلیه دروس ارائه و تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

برخی از امتحانات دروس این دو مقطع (ارشد و دکتری) با تشخیص استاد درس و هماهنگی با گروه و دانشکده و رعایت مفاد پروتکل‌های بهداشتی با نظارت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، می تواند به صورت حضوری هم برگزار خواهد شد.

پیرو مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مورد حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه، مقرر شد کلاس‌های مقطع دکتری از تاریخ ۱۷ خرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری، تشکیل و ادامه یابند. در ضمن، تشکیل کلاس به شیوه الکترونیکی به تشخیص استاد درس نیز بلامانع است.

اولویت تشکیل کلاس های مقطع کارشناسی ارشد همچنان شیوه الکترونیکی است؛ ولی در موارد ضروری با تأیید استاد درس، گروه و دانشکده، تشکیل کلاس به صورت حضوری نیز با رعایت پروتکل¬های بهداشتی امکان پذیر است و خدمات اسکان خوابگاهی و تغذیه به صورت بیرون‌بر برای دانشجویان مذکور نیز تا پایان امتحانات نیمسال جاری ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، مقرر شد در صورتی که تا اول تیر ماه کلیه جلسات آموزشی هر درس (۱۶ هفته با احتساب جلسات تشکیل شده حضوری، جلسات بارگذاری شده در سامانه سام و جلسات تشکیل شده به صورت آنلاین) تشکیل نشده باشد، درس مذکور ناتمام اعلام شود و مدرس درسِ مذکور موظف خواهد بود تا ۳۱ مرداد ماه با هماهنگی گروه و دانشکده، جلسات درس مذکور را تکمیل نموده و امتحان آن را برگزار کند.