تاریخ : 1399,پنجشنبه 12 تير14:20
کد خبر : 362045 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

خطر از دست رفتن سهمیه بیخ گوش چلسی

تیم فوتبال چلسی در دیدار خارج از خانه مقابل وستهام با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایرنا، بامداد پنجشنبه از هفته سی‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، وستهام و چلسی در دربی شهر لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی با برتری سه بر دو وستهام همراه شد.

شاگردان «دیوید مویس» در تیم وستهام که مدت‌ها بود به پیروزی نرسیده بودند با موفقیت در این دیدار به امتیاز ۳۰ رسیده و تا رتبه شانزدهم بالا آمدند تا از خطر سقوط فاصله بگیرند.

چلسی هم در امتیاز ۵۴ و رتبه چهارم باقی ماند، اما اکنون منچستریونایتد و وولورهمپتون با ۵۲ امتیاز در تعقیب این تیم برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند.

در دقیقه ۳۴ این دیدار، وستهام در شلوغی محوطه جریمه چلسی توسط «سوچک» به گل رسید که با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی این گل آفساید و مردود اعلام شد.

در حالی‌که بازی روند متعادلی داشت در دقیقه ۴۱ تیم چلسی صاحب ضربه پنالتی شد تا «ویلیان» برزیلی گلزنی کند.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست، «سوچک» هافبک اهل جمهوری چک بازهم گلزنی کرد و این بار گل او صحیح بود تا کار به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در دقیقه ۵۱ «آنتونیو» مهاجم وستهام با تیزهوشی گلزنی کرد تا میزبان به کسب برتری امیدوار شود.

شاگردان «فرانک لمپارد» که نمی‌خواستند در این دیدار با شکست مواجه شوند بر حملات افزودند تا «ویلیان» در دقیقه ۷۲ با ضربه آزاد تماشایی گل دوم خود و تیمش را ثبت کند.

در حالی‌که چلسی برای رسیدن به گل بعدی تلاش می‌کرد، این وستهام بود که در دقیقه ۸۹ با ضد حمله‌ای سریع و توسط «یارمالنکو» به گل سوم و پیروزی دست یافت.