تاریخ : 1399,جمعه 13 تير14:36
کد خبر : 362100 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کتاب بولتون در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت

کتابی که مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در ارتباط با عملکرد غیرعادی ترامپ نوشته است، در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از هیل، کتاب «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که در آن دست به افشاگری‌های علیه ترامپ زده شده است، در صدر کتاب‌های پرفروش آمریکا قرار گرفت.

این کتاب که به بازگویی خاطرات جان بولتون در زمان حضور در تیم دونالد ترامپ پرداخته است، در هفته اول ۷۸۰ هزار نسخه فروش داشته و ناشر آن در آستانه رسیدن به فروش یک میلیون نسخه است.

در این گزارش گفته شده که جان بولتون برای انتشار گسترده کتاب خاطرات خود، ۲ میلیون دلار پیش پرداخت داده است.

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که به شکلی عجیب و با یک توئیت توسط ترامپ برکنار شد، یکی از تندروترین سیاستمداران ضدایرانی ترامپ بود که این روزها به دشمن درجه یک او تبدیل شده است.

بولتون به تازگی کتاب خود را با نام «اتاقی که در آن اتفاق افتاد»، منتشر کرده که حاوی نکاتی است که تاکنون رسانه‌ای نشده بود و جنجال‌های زیادی را به راه انداخته است.

طی روزهای منتهی به انتشار کتاب، رسانه‌های آمریکایی و به ویژه خبرگزاری‌های منتقد ترامپ، بخش‌هایی از این کتاب را منتشر کردند که نشان می‌داد حاوی توصیفات افشاگرانه‌ای علیه شخص ترامپ و نحوه اداره دولت کنونی آمریکاست.