تاریخ : 1399,شنبه 14 تير22:21
کد خبر : 362283 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

سرمربی فوتبال زنان بم: چهار دیدار پایانی تغییر خاصی در جدول ندارد

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: باید خبر قطعی تعطیلی یا ادامه لیگ برتر اعلام می‌شد اما هنوز از تصمیم سازمان لیگ خبری نیست. با برگزاری چهار دیدار باقیمانده اتفاق خاصی در رده‌بندی تیم‌ها نخواهد افتاد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، «مرضیه جعفری» اظهار داشت: فکر می‌کردیم که تا الان باید خبر قطعی تعطیلی لیگ و اعلام قهرمان یا ادامه مسابقات اعلام شود اما هنوز از تصمیم سازمان لیگ خبری نیست و دلیل این همه تعلل را نمی‌دانیم. به نظرم حتی صلاح نیست تا لیگ مردان را هم با این شرایط برگزار کنند.

سرمربی فوتبال زنان بم: چهار دیدار پایانی تغییر خاصی در جدول ندارد

وی افزود: این بلاتکلیفی و اعلام نکردن تصمیم قطعی سازمان لیگ از نظر روانی روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد. کمیته فنی فوتبال و فوتسال هفته گذشته جلسه‌ای را برگزار کرد اما هیچ فردی به ما زنگ نزد تا تصمیمی را اعلام کند. الان هم بعد از پنج ماه به سرپرستان یکی از تیم‌ها زنگ زده‌اند که نظرتان چیست که ادامه مسابقات لیگ برتر برگزار شود. پس از این همه مدت و با توجه به مشخص بودن تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان، این نظر خواستن‌ها برای چیست؟

سرمربی تیم شهرداری بم گفت: حتی تیم‌های وچان کردستان و شهرداری سیرجان به سازمان لیگ نامه زدند که موافق ادامه برگزاری مسابقات نیستند. زیرا با برپایی چهار دیدار باقی مانده اتفاق خاصی در رده‌بندی تیم‌ها نمی‌افتد.

وی یادآور شد: با توجه به بحران کرونا تیم‌هایی که می‌خواهند در فصل بعد حضور یابند باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. در حال حاضر تیم‌های زنان نمی‌توانند بخاطر هزینه‌های سفر و اسکان این پروتکل‌ها را رعایت کنند. پیش از بحران کرونا هم، تیم‌های زنان مشکلات مالی زیادی داشتند چه برسد به شرایط بحرانی اکنون که سخت‌تر شده است. سلامت بازیکنان از برگزاری لیگ مهم‌تر است.