تاریخ : 1399,یکشنبه 15 تير15:48
کد خبر : 362373 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

راه‌اندازی «سامانه کانون‌های فرهنگی» وزارت بهداشت

اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت با هدف تسهیل و تسریع در امور کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی از کانون‌های فرهنگی و فعالیت‌های این نهادهای دانشجویی اقدام به راه‌اندازی سامانه کانون‌های فرهنگی کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مفدا، بدین ترتیب با راه‌اندازی سامانه و بانک اطلاعاتی کانون‌های فرهنگی و مجامع تخصصی دارای کارتابل اختصاصی برای انجام کلیه فعالیت‌های خود خواهد شد. این فعالیت‌ها شامل ثبت کانون و مجمع، عضوگیری، برگزاری انتخابات شورای مرکزی، درخواست مجوز فعالیت، ارائه گزارش برگزاری برنامه و مستندسازی فعالیت‌ها و پیگیری امور مربوطه می‌شود.

در این سامانه همچنین بخش پورتال اطلاع‌رسانی جهت انتشار و انعکاس اخبار مربوط به امور کانون‌های فرهنگی و مجامع تخصصی طراحی شده است. دانشجویان می‌توانند از طریق ایمیل اداره‌ کانون‌های فرهنگی به نشانی Kanoon@behdasht.gov.ir اخبار خود را جهت درج در پورتال خبری به این اداره کل ارسال کنند.

سامانه کانون‌های فرهنگی وزارت بهداشت پیش از این با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی یزد، شهیدبهشتی، اصفهان و اهواز برای اجرای پایلوت سامانه ورود و ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی به اجرا درآمد و فاز اول این سامانه کانون (جهت عضویت دانشجو و ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی) آماده بهره‌بردای همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است و ملاک عمل درخصوص کانون‌های فرهنگی از تاریخ اول شهریور سال جاری اطلاعات مندرج در این سامانه خواهد بود.

برای راهنمایی و عضویت عضو کانون اینجا را کلیک کنید

برای راهنمایی و عضویت دبیر کانون اینجا را کلیک کنید

برای راهنمایی و عضویت دبیر کارشناس کانون را کلیک کنید