تاریخ : 1399,چهارشنبه 18 تير14:25
کد خبر : 362858 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تغییر می‌کند

بر اساس شنیده‌ها، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد پس از سه سال مسئولیت در این معاونت از سمت خود استعفا داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بر اساس گمانه زنی‌ها، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد پس از سه سال مسئولیت در این معاونت از سمت خود استعفا داد.

بر اساس این گزارش، شنیده ها  حاکی از این است که  طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با این استعفا موافقت کرده و قرار است فرد جایگزین به زودی معرفی شود.

گفته می شود؛ از دلایل استعفای حجت الاسلام کلانتری، انتقاداتی است که به عملکرد وی در این حوزه وارد شده است. در این مدت سه ساله از بحث‌های فرهنگی گرفته تا مسائل دانشجویی نسبت به حل آن‌ها کمترین اقدام صورت گرفته است، سند چشم انداز فرهنگی دانشگاه آزاد در ابتدای مسئولیت وی تدوین و به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد اما هیچ اقدامی از سوی واحدهای دانشگاه آزاد صورت نگرفت و این اساسنامه اجرایی نشد.

گفته می‌شود حسین قدیانی رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی سابق دانشگاه شاهد از گزینه‌های جایگزینی هستند.