تاریخ : 1399,شنبه 21 تير17:33
کد خبر : 363173 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

کاردون، امپراطوری تعمیرات تلویزیون‌!

یکی از سوالاتی که بیشتر کاربران تلویزیون ال جی از کاردون دارند قابلیت تعمیر تلویزیون آب خورده است بهتر است بگوییم در 70 درصد موارد می توان تلویزیون آب خورده را تعمیر نمود به شرط آنکه به محض بروز اتفاق تلویزیون را خاموش نموده و از برق جدا نمایید و از یک تعمیرکار تلویزیون کمک بخواهید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد. فرض کنید یک روز سخت کاری را به امید تماشای یک برنامه مهیج در کنار دوستان به پایان رسانده اید و به خانه آمده اید. اما تلویزیون شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود خراب شدن و تعمیر تلویزیون می تواند بسیار ناراحت کننده و در عین حال باعث ایجاد نگرانی در شما شود.

بیشترین و پرتکرار ترین اتفاقی که ممکن است برای تلویزیون شما رخ دهد روشن نشدن آن است. زیرا یکی از مواردی که مشتری ها برای رفع آن با کاردون تماس می گیرند روشن نشدن تلویزیون ال جی است. گاهی اوقات خودتان می توانید مشکل روشن نشدن تلویزیون را برطرف نمایید برای این کار ابتدا محافظ برق و پریز برق را چک کنید تا سالم باشند. در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و فقط لوگوی ال جی بالا می آید و تصویر را نمایش نمی دهد باید با کاردون تماس بگیرید. نگران نباشید اگر تلویزیون شما روشن نشود باز هم قابل تعمیر است و متخصصین کاردون می توانند تلویزیون شما را تعمیر نمایند.

علت خرابی تلویزیون ال جی را بدانید!

یکی از دلایل خرابی اکثر تلویزیون ها به مرور زمان و استفاده طولانی مدت ایجاد اختلال در پنل تلویزیون است. یکی از سوالات پرتکرار کاربران تلویزیون ال جی پنل آن است. البته حق با شماست زیرا پنل تلویزیون یکی از قسمت های مهم و ضروری تلویزیون می باشد و در صورت خرابی ای قطعه باید بگوییم شما عملا نمی توانید از تلویزیون استفاده کنید. گاهی اوقات می توان پنل تلویزیون را تعمیر نمود اما در صورت شکستن پنل کاری نمی توانید بکنید جز تعویض و یا خرید مجدد تلویزیون!

آیا خرابی تمام مدل های تلویزیون ال جی یکسان است ؟ نحوه تعمیر سری ها و مدل های تلویزیون ال جی با هم تفوت دارند؟ پاسخ این سوالات بسیار واضح می باشد هیچ یک از مدل ها به یک صورت خراب نخواهند شد و نحوه تعمیر آن ها نیز یکسان نمی باشد بنابراین دلیل کمک گرفتن از یک تعمیرکار باتجربه و کارآزموده مشخص می شود اگر تلویزیون شما به هر دلیلی نیاز به تعمیر دارد از تعمیرکار با تجربه و آموزش دیده کمک بخواهید زیرا حساسیت این دستگاه بسیار بالا می باشد و در صورت خرابی یکی از قطعات هزینه های بالای تعمیرات برایتان دردسر ساز خواهد شد.

تعمیر تلویزیون ال جی در کمترین زمان !

در تلویزیون های LCD ال جی بیشترین اختلال در نمایش تصویر و رنگ تلویزیون می باشد که بیشتر مصرف کنندگان را مجبور به تعمیر تلویزیون نموده است گاهی اوقات به دلیل استفاده طولانی مدت و بیش از حد از تلویزیون متوجه ایجاد خطوط افقی یا عمودی سیاه رنگ بر روی تصویر تلویزیون می شوید و در نهایت از کیفیت تلویزیون خود شاکی هستید باید بگوییم این مورد قابل تعمیر می باشد و به کیفیت تلویزیون هیچ ارتباطی ندارد زیرا همه تلویزیون ها اگر بیش از حد استفاده شوند با این مشکل مواجه می شوند و این موضوع فقط برای تلویزیون های ال جی رخ نمی دهد. خوشبختانه بسیار از مشکلات نظیر پرش تصویر و ایجاد خطوط افقی و عمودی در تصویر به دلیل ایجاد مشکل در برد اصلی و یا مین برد LCD رخ می دهد که خوشبختانه قابل تعمیر می باشد.

یکی از سوالاتی که بیشتر کاربران تلویزیون ال جی از کاردون دارند قابلیت تعمیر تلویزیون آب خورده است بهتر است بگوییم در 70 درصد موارد می توان تلویزیون آب خورده را تعمیر نمود به شرط آنکه به محض بروز اتفاق تلویزیون را خاموش نموده و از برق جدا نمایید و از یک تعمیرکار تلویزیون کمک بخواهید. لازم است بگوییم آب خوردگی تلویزیون فقط ریختن آب بر روی تلویزیون نیست گاهی اوقات برای تمیز کردن بهتر تلویزیون از دستمال نم دار استفاده می کنیم که همین موضوع می تواند برای تلویزیون شما بسیار ضرر داشته باشد وجود رطوبت در دستگاه به هر میزان و هر شکلی می تواند خطرناک باشد. گاهی اوقات در مناطق شرجی مانند شمال ایران تلویزیون ها با مشکل مواجه شده و برد دستگاه به دلیل سولفاته شدن آسیب خواهد دید. یکی از نکات مهم و کلیدی که در آخر باید به آن اشاره کنیم برای تعمیر آب خوردگی تلویزیون ال جی گاهی اوقات دیده شده از شسوار و یا دستگاه های انتقال دهنده حرارت برای خشک کردن تلویزیون استفاده می شود باید بدانید این کار هیچ فایده ای ندارد و می تواند آسیب های جدی تری به دستگاه شما وارد نماید بنابراین از راهکارهای خلاقانه استفاده نکنید.


کد خبرنگار : 16