تاریخ : 1399,دوشنبه 23 تير20:28
کد خبر : 363528 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تأکید سازمان بازرسی بر قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت در حادثه انفجار کلینیک سینا

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک سینا بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی در مورد بررسی اماکن ناایمن در شهر تهران، از  تدوین گزارش بررسی 430 مرکز درمانی و بیمارستانی و صدور و ابلاغ اخطار برای مراکزی که ایمنی لازم را نداشته اند خبر داده و در حادثه کلینیک سینا اطهر تهران نیز از قصور شهرداری تهران و وزارت بهداشت نسبت به نظارت بر تغییر کاربری محل کلینیک بدون در نظر گرفتن ملاحظات ایمنی خبر داد.

درویشیان همچنین پیگیری تعهدات ایفا نشده ارزی را یکی از دستور کارهای جدی سازمان بازرسی در این روزها اعلام کرد که با اهتمام بانک مرکزی، به نتایج قابل ملاحظه ای در شناسایی افراد و شرکت های دریافت کننده ارز دولتی که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده‎اند منجر شده است.

رئیسی با اشاره به گزارش رئیس سازمان بازرسی کشور درباره حادثه کلینیک سینا اطهر در تهران گفت:کوتاهی‎ها را خوب پیگیری کنید. ما باید در این کشور قصورها را در دوره‎های مختلف پیگیری کنیم، اگر پیگیری نکردیم، نتیجه اش می شود ده‎ها انفجار و آتش سوزی. کشور باید بر یک میزان بچرخد؛ مگر می‌شود که هر کسی در دوره خود کوتاهی کند بدون آنکه تعقیب بشوند. تمام ترک فعل ها و قصورها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چون موجب خسارت جدی در کشور می شود.