تاریخ : 1399,پنجشنبه 09 مرداد18:11
کد خبر : 365581 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگویی مطرح کرد؛

روحانی ماجرای هیات علمی دخترش را شفاف کند

آقای دکتر زالی(رئیس دانشگاه) در مراسم ۱۶ آذر سال ۹۸ مدعی بودند که روزانه برای کسب سهیمه جذب هیئت علمی به وزارت‌بهداشت می‌روند اما با درخواستشان موافقت نمی‌شود! حالا باید پاسخ دهند که چگونه یکی از این سهمیه‌های محدود به اقازاده رئیس جمهور اختصاص یافته؟!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مدتی است برخی از رسانه ها مدعی عضویت دختر حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند، موضوعی که با گذشت چند روز خبری از تایید تا تکذیب آن منتشر نشده است.  حامد محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان۱۳۴۸ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگویی با «خبرنامه دانشجویان ایران» درباره این مسئله گفت: جناب دکتر روحانی که درهمه این سالها مدعی شفافیت در امور برای مردم است! حالا چرا شفاف نمی‌کند که دخترش چگونه و در طی چه فرایندی به‌عنوان هیئت علمی دانشگاه‌ ع.پ شهید بهشتی انتخاب شده در حالی که جوانان نخبه و اساتید ماهر در پشت دیوار محدودیت سهیمه هئیت علمی صف کشیده‌اند.

او ادامه داد: آقای دکتر زالی(رئیس دانشگاه) در مراسم ۱۶ آذر سال ۹۸ مدعی بودند که روزانه برای کسب سهیمه جذب هیئت علمی به وزارت‌بهداشت می‌روند اما با درخواستشان موافقت نمی‌شود! حالا باید پاسخ دهند که چگونه یکی از این سهمیه‌های محدود به اقازاده رئیس جمهور اختصاص یافته؟!

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: دختر جناب دکتر روحانی اولین و آخرین آقا‌زاده‌ای نیست که طی فرآیندهای غیرشفاف در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول کار یا تحصیل است. متاسفانه دانشگاه شهید بهشتی مبدل به حیاط خلوت دولت در همه امور شده! یادمان‌ نمی‌رود که میتینگ انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۶ با حضور عناصر فتنه بدون هیچ مجوز دانشگاهی اجرا شد و معاون فرهنگی وقت وزارت بهداشت نیز در این میتینگ حضور داشتند تا ثابت کنند که دانشگاه‌ ع‌.پ شهید بهشتی حیاط خلوت دولت اصلاحاتچی در وزارت بهداشت است.

محمودی در پایان مدعی شد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ع.پ بهشتی نه‌تنها چگونگی انتصاب دختر رئیس جمهور را پیگیری خواهند کرد بلکه تحصیل آقا‌زاده‌های اعضای جریانات سیاسی و مذهبی که با رانت از دانشگاه‌های رده چندم وارد دانشگاه شده‌اند را پیگیر خواهند بود.


کد خبرنگار : 16