تاریخ : 1399,یکشنبه 12 مرداد21:02
کد خبر : 365878 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

برگزاری دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت مجازی

اردوی معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب دانشجویی از ۱۴ مرداد به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، هر ساله دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب با هدف آموزش منظومه معارف اسلامی مبتنی بر اندیشه رهبر انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) در نیمه دوم تیر ماه برگزار می شد که امسال با توجه به شرایط کرونایی کشور برگزاری این دوره نیز با تغییراتی همراه شده است.

برگزاری دوره معرفتی تشکیلاتی «اسلام ناب» به صورت مجازی

طبق اعلام قبلی بنا بود این اردو امسال با تاخیری یک ماهه نسبت به سالهای گذشته در نیمه دوم مرداد ماه به صورت حضوری برگزار شود که با توجه به ادامه دار شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، برگزاری حضوری این دوره به صورت متمرکز نیز مانند سایر اجتماعات لغو شد.

عدم امکان برگزاری این دوره به شکل حضوری، مجموعه دست‌اندرکاران دوره را بر این واداشت تا با توجه به شرایط موجود طرح متفاوتی را تدوین نمایند که در آن بتوان با اتخاذ رویکردی مناسب محتوا و مطالب خود را به مخاطبین عرضه کرد.

در این طرح، بخش اصلی محتوای اسلام ناب به صورت مجازی برای ثبت نام کنندگان این طرح در قالب کلاس‌های آنلاین و آفلاین ارائه می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره که از 14 مرداد الی 25 مرداد برگزار می شود می توانند به سایت eslamenaab.ir مراجعه کنند. ضمنا آخرین مهلت شرکت در آزمون ورودی دوره تا آخر وقت 12 مردادماه  خواهد بود.