تاریخ : 1399,چهارشنبه 15 مرداد17:11
کد خبر : 366234 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

واکنش تراکتور به خبر استعفای الهامی!

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور گفت: الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت اما استعفای وی کذب است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، کریم جمالی درباره مطرح شدن شایعه استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تراکتور و انتخاب مسعود شجاعی جای وی تا پایان فصل اظهار داشت: هیچ بحثی در این زمینه مطرح نشده است. الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت. روز گذشته هم در تمرین شرکت کرد  و با جدیت پیگیر آماده سازی تیم است. نمی دانم چنین خبری از کجا درآمده اما از آن بی اطلاع هستم و البته باید بگویم چنین بحثی صحت ندارد. 

وی افزود: متاسفانه در هفته های اخیر حواشی و جوسازی های زیادی علیه باشگاه تراکتور انجام شده است. یک روز بحث جدایی احسان حاج صفی را مطرح می کنند. روز دیگر درباره اشکان دژاگه و رضا اسدی صحبت می شود. یک روز درباره حمزاوی بحث می کنند و کلی شایعه درست می شود. متاسفانه تراکتور هر سال در پایان فصل از این مسائل از اینگونه حواشی ضربه خورده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: سیاست و موضع باشگاه تا پایان فصل این است که  به این حواشی ورود نکنیم و واکنشی هم نشان ندهیم زیرا برخی می خواهند تمرکز تیم را به هم بریزند. هدف از ایجاد این بحث ها هم به حاشیه کشاندن تراکتور و به هم زدن تمرکز تیم است. ان‌شالله در پایان فصل درباره تمام این موارد به شکل کامل، شفاف و واضح صحبت می کنیم. در حال حاضر نمی خواهیم آرامش تیم به هم بریزد. هوادار هم از ما موفقیت تراکتور را می خواهد.

جمالی افزود: الهامی پس از بازی با پیکان دو روز به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد. نفرات ذخیره هم زیر نظر کادرفنی تمرین کردند. الهامی با هماهنگی کادرفنی و باشگاه یک روز به تهران رفت تا به وضعیت مادر خود رسیدگی کند. در حال حاضر هم مشکلی ندارد و در تمرینات شرکت می کند.