تاریخ : 1399,پنجشنبه 16 مرداد13:48
کد خبر : 366330 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

اعتراف کونته به بازی کثیف اینتر مقابل ختافه

سرمربی تیم فوتبال اینتر می‌گوید انتظار بازی کثیفی را مقابل ختافه می‌کشیده است و از مهاجم بلژیکی و هافبک دانمارکی‌اش تمجید کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، آنتونیو کونته در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل ختافه اسپانیا در بازی تک‌حذفی از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی شالکه و صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها، جایی که باید با بایرلورکوزن یا گلاسکو رنجرز مصاف کنند، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: به خوبی می‌دانستیم که این بازی چقدر می‌تواند سخت باشد. ختافه بازی را خیلی قدرتمند شروع کرد و آنها در زمین به دنبال تصاحب توپ‌های دوم بودند و بازی فیزیکی را از خود به نمایش گذاشتند. ختافه در شروع بازی قدرتمندتر بود، اما سپس ما بازی را در دست گرفتیم و شروع به پاس دادن در تمام نقاط زمین کردیم.

وی افزود: ما انتظار بازی کثیفی را می‌کشیدیم و از انجام بازی کثیف مقابل ختافه واهمه‌ای نداشتیم. این البته نشانه خوبی است و نشان از عزم راسخ، اتحاد و جنگیدن برای هر توپ در بین بازیکنان ما بود، چیزی که ما در مقاطعی از فصل آن را از دست دادیم. پیشروی در رقابت‌های لیگ اروپا هم فرصتی برای تجربه‌اندوزی است. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. ما حتی می‌توانستیم با نتیجه بهتری این بازی را به پایان ببریم. روملو هم گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رساند. به نظر لوکاکو کمی زمان برد تا در جریان بازی قرار بگیرد، اما پس از آن بود که تفاوت را رقم زد و بازی ما را یک سطح بالاتر بود. ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به ختافه برای گلزنی داشتیم. خوشحالم که بازیکنان ثابت کردند می‌خواهند به کارشان ادامه دهند و آماده رفتن به تعطیلات نیستند.

سرمربی اینتر که اخیراً از عدم حمایت کافی از سوی مدیران این باشگاه از او و بازیکنانش انتقاد کرده بود، در تمجید از اقدام آنها برای قطعی کردن قرارداد الکسیس سانچس اظهار داشت: به نظرم اقدام باشگاه در راستای قطعی کردن الکسیس اقدام فوق‌العاده‌ای است. با توجه به شرایطی که ما موفق به جذب سانچس شدیم، به اعتقاد من این انتقال واقعاً خوبی است. الکسیس دو سال سخت در منچستریونایتد داشت و سپس در اوایل حضورش در جمع ما دچار مصدومیت شد که ما زمان کافی به او برای بازگشت به شرایط بازی را دادیم، از این‌رو حالا زمانش رسیده که پاداش تلاش‌های خودمان در خصوص سانچس را بگیریم.

کونته همچنین در پایان در خصوص گلزنی هافبک دانمارکی‌اش خاطرنشان کرد: برای کریستین اریکسن خوشحالم، درست به مانند دیگر بازیکنان او هم نیاز به زمان داشت تا راه خود را پیدا کند و حالا همه چیز مثبت به نظر می‌رسد. کریستین پسر خوبی است و می‌داند که انتخاب‌هایی که من می‌کنم تنها به خاطر اینتر است، اما حقیقت این است که او سریع در بازی جا افتاد و گل مهمی هم به ثمر رساند. اریکسن بازیکنی از اینتر است و در حال جاافتادن و وفق دادن خود در ترکیب تیم است.