تاریخ : 1399,یکشنبه 19 مرداد14:13
کد خبر : 366536 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

با داوطلب ۱۳ ساله کنکور ارشد آشنا شوید!

نابغه ۱۳ ساله اصفهانی و حافظ کل قرآن با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ شرکت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از ایسکانیوز، نوجوان ۱۳ ساله اصفهانی و حافظ کل قرآن با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ شرکت کرد.

با داوطلب ۱۳ ساله کنکور ارشد آشنا شوید!

سید مهدی مدنی متولد ۲۶ اسفند ۱۳۸۶ دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی و حافظ کل قرآن مجید صبح امروز با حضور در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ نام خود را به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها ثبت کرد.

وی که با استعانت از خدای متعال و بهره‌مندی از هوش خدادادی و نبوغ ذاتی، حفظ قرآن کریم را از ابتدای مهر سال گذشته نزد استاد علی حیدری از استادان برجسته حفظ در استان اصفهان آغاز کرده و در مدت ۶ ماه موفق به فراگیری سی جزء این کتاب شریف شده، موفقیت و پیشرفت خود را مرهون لطف خدا و اهل بیت(ع) می‌داند و می‌گوید: «سن» برای من یک عدد است.

این نابغه ۱۳ ساله اکنون با حضور در این آزمون درصدد آزمودن توانایی خود در فراگیری علوم آکادمیک پا به پای دیگر داوطلبان این رقابت سراسری است.

این نوجوان مدت‌هاست که از نعمت وجود پدر و مادر بی‌بهره بوده و با سرپرستی و مراقبت مشوق اصلی و برادر بزررگ‌ترش سید مجتبی مدنی روزگار می‌گذراند.