تاریخ : 1399,دوشنبه 20 مرداد19:20
کد خبر : 366704 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

طالب زاده: خاورمیانه روزهای حساسی را سپری می‌کند

نادر طالب زاده با اشاره به وقایع اخیر لبنان گفت: رسانه‌های داخلی و برون مرزی کشور می‌بایست با افشاگری نفوذ دشمنان لبنان، نقش رسانه‌ای خود را ایفا کنند و نگاه موشکافانه به تحولات لبنان داشته باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ نادر  طالب‌زاده کارشناس امور بین‌الملل و رسانه در خصوص وضعیت این روزهای لبنان گفت: بدون شک این روزها، روزگاری حساس  و سرنوشت سازی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود و  همانند همیشه نقش برخی قدرت های استکباری در فتنه انگیزی در لبنان به طرز واضحی مشخص است.

وی ادامه داد: در این شرایط مسلما رسانه‌های مختلف جهان نقش تعیین کننده‌ای در اقناع افکار عمومی ایفا می‌کنند و به همین خاطر رسانه‌های داخلی و برون مرزی کشور می‌بایست با افشاگری نفوذ دشمنان لبنان، نقش رسانه‌ای خود را ایفا کنند و نگاه موشکافانه به تحولات لبنان داشته باشند زیرا امروزه یک جنگ اصلی در پوشش جنگ رسانه‌ای شکل گرفته است که به هیچ وجه نباید قافیه را ببازیم.

وی ادامه داد: رسانه‌های مختلف در این راستا می‌توانند از حضور کارشناسان غربی مخالف استکبار وضد اسرائیلی برای افشاگری از ماهیت استکباری برخی قدرت‌ها استفاده کنند و بهترین بهره را ببرند تا به اصلاح در زمین خودشان زمینگیرشان کنیم.