تاریخ : 1399,دوشنبه 20 مرداد20:40
کد خبر : 366714 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اسلامشهر دارای ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در حاشیه بازدید نمایندگان از پروژه‌های زیرساختی شهرستان اسلامشهر گفت: این منطقه ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران را دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در حاشیه حضور در آیین افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان تهران در شهرستان اسلامشهر  در گفت‌وگو با فارس گفت: دفتر خانه ملت که امروز در اسلامشهر افتتاح شد، زمینه ارتباط مستمر مردم این منطقه از حوزه انتخابیه با نمایندگان مجلس را فراهم خواهد کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران همچنین از بازدید نمایندگان مجلس از پروژه نیمه تمام بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر خبر داد و افزود: پروژه‌های نیمه تمام مثل این بیمارستان علاوه بر اینکه بخشی از هزینه‌های ملی را صرف خود کرده اند، با تاخیر در اتمام، به طور روز افزون بار مالی بیشتری را برای تکمیل و راه‌اندازی نیاز دارند و لازم است این پروژه‌ها زودتر به سرانجام برسند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه گفت: نمایندگان مجلس همچنین از مجتمع‌های صنفی و خدماتی سهند و براوند در چهاردانگه بازدید کردند و ضمن تقدیر از تلاش صنعتگران این منطقه با ایشان پیرامون مشکلات تولید گفتگو کردند.

وی گفت: رسیدگی به خواسته ها و مطالبات فعالان صنفی و صنعتی این 2 ناحیه باید به سرعت صورت پذیرد تا چرخ این صنایع در سال جهش تولید با سرعت بیشتری بگردد.

خضریان تاکید کرد: شهرستان اسلامشهر ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های صنعتی استان تهران را دارد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه نمایندگان همچنین از پروژه مترو تهران به اسلامشهر بازدید کردند نیز گفت: این پروژه مهم مشکلات تردد مردم چند شهرستان را مرتفع خواهد کرد از بار ترافیکی محور مواصلاتی شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های اطراف جاده ساوه خواهد کاست. انشاءالله با همراهی دیگر نمایندگان زمینه تسریع اجرای این پروژه فراهم خواهد شد.

گفتنی است در این بازدید حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رضا تقی پور انوری، علی خضریان، مهدی شریفیان، اقبال شاکری، بیژن نوباوه وطن، غلامحسین رضوانی، ابوالفضل عمویی، احمد نادری، مجتبی توانگر، سیدعلی یزدی خواه، زهره سادات لاجوردی و زهره الهیان حضور داشتند.