تاریخ : 1399,سه شنبه 21 مرداد01:44
کد خبر : 366759 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

سیلوا: می‌خواهم با لاتزیو قهرمان ایتالیا شوم

داوید سیلوا، ستاره و کاپیتان اسپانیایی منچسترسیتی به هم تیمی هایش گفته در تابستان امسال راهی لاتزیو خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، دوران 10 ساله و فوق العاده داوید سیلوا در منچسترسیتی رو به اتمام است و این ستاره اسپانیایی بعد از سپری کردن سالهایی درخشان در لیگ برتر این باشگاه را ترک خواهد کرد. به نظر می رسد تمامی توافقات برای انتقال داوید سیلوا به لاتزیو انجام شده و او بعد از اتمام لیگ قهرمانان لباس این باشگاه را بر تن خواهد کرد.

اما گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد بازیکنان منچسترسیتی بعد از رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان جشن کوچکی برپا کرده اند و داوید سیلوا در خلال مراسم شام به همبازیانش گفته قطعا در تابستان راهی لاتزیو خواهد شد. همچنین کاپیتان سیتی از آرزوهای بزرگ خود پرده برداشته و فتح اسکودتو را هدف اصلی اش در سری آ توصیف کرده است.

لاتزیو آخرین بار دو دهه پیش و با هدایت اسون گوران اریکسون سوئدی فاتح اسکودتو شد و امسال نیز تا پیش از تعطیلی مسابقات از بخت مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار بود. اما بیانکوچلستی بعد از آغاز دوباره مسابقات دچار افت عجیبی شد و در نهایت فصل را در رتبه چهارم به اتمام رساند. این باشگاه که فصل بعد در لیگ قهرمانان نیز حضور دارد، امیدوار است با جذب داوید سیلوا رویای بیست ساله خود را بالاخره تعبیر کند.