تاریخ : 1399,چهارشنبه 26 شهريور13:01
کد خبر : 370445 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

اعلام نتایج اولیه رشته‌های خاص کنکور ارشد ۹۹

این داوطلبان لازم است برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ سایت سازمان سنجش منتشر می‌شودد، مراجعه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سازمان سنجش، اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت در کدرشته‌های امتحانی ۱۱۳۱، ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ به منظور انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های ذیربط و یا برگزاری آزمون عملی و یا پروژه اعلام شد.

متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در سایت سازمان سنجش به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ درج شده می‌توانند براساس برنامه‌زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذیربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کد رشته محل یا رشته محلهای انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

متقاضیان مذکور لازم است قبل از اقدام برای مراجعه به محل مصاحبه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.

متقاضیانی که در کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده‌اند و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کرده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کدرشته‌های امتحانی فوق همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند حسب مورد لازم است برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون پروژه عملی اقدام کنند.

این داوطلبان لازم است برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ سایت سازمان سنجش منتشر می‌شودد، مراجعه کنند.

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته های موضوع این اطلاعیه) و همچنین دانشگاه شاهد را داشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی (شهریور ماه) و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با سازمان سنجش مکاتبه کنند.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.