تاریخ : 1399,چهارشنبه 26 شهريور13:30
کد خبر : 370448 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

حساب‌کشی مجلس از وزیر بهداشت به دلیل جذب مردان در دوره زنان و زایمان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را درباره پذیرش مردان در دوره «زنان و زایمان» کلید خواهند زد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از فارس، احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پذیرش مردان در دوره «زنان و زایمان» از سوی وزارت بهداشت خلاف قانون و دستورالعمل انطباق است، گفت: قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید خواهند زد.

حساب‌کشی مجلس از وزیر بهداشت به دلیل جذب مردان در دوره زنان و زایمان

وی درباره پذیرش پزشک مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت و درمان توضیح داد: با توجه به دستورالعمل انطباق و همچنین حضور بانوان متخصص در شرایط کنونی کشور ضرورت جذب و پذیرش مرد در دوره تخصصی بانوان به ویژه دوره زنان و زایمان موضوعیتی نداشته و خلاف دستورالعمل است.

راستینه افزود: قطعا درباره دلیل پذیرش مرد در دوره تخصصی زنان و زایمان از سوی وزارت بهداشت مسئولان این وزارتخانه باید در کمیسیون فرهنگی حاضر شوند و توضیح دهند و قطعا نمایندگان مجلس سؤال از وزیر بهداشت را در این باره کلید زده و به این عضو کابینه تذکر خواهیم داد.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، پذیرش مرد در دوره تخصص زنان و زایمان را که در دفترچه پذیرش پزشک متخصص درج شده است در کمیسیون فرهنگی مطرح کرده و باید توضیح لازم از سوی مسئولان این وزارتخانه به کمیسیون داده شود.