گروه های خبری
آرشیو
کد خبر:139905254493714967

نتایج هشتمین همایش برندینگ اعلام شد

آموت برند برتر خراسان شد

نرم افزاری آموت برای چهارمین سال متوالی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن مدیران صنایع خراسان به عنوان "برند برتر" برگزیده شد.
آموت برند برتر خراسان شد

نرم افزاری آموت از سال 1386 در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. تخصص آموت در حوزه ارائه راه‌حل‌های اختصاصی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و محصولات حوزه مخابرات و ارتباطات است و طی این سال‌ها محصولات متنوعی در این زمینه تولید و عرضه کرده است. 

فراز قله را نشانه رفتیم

مدل کسب و کار آموت از نوع (Business to Business) یا B2B است. یعنی مشتریان آموت شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی هستند که آن‌ها نیز با مشتریان خود سروکار دارند. هدف والای سازمان در ایده‌پردازی و تولید محصولات، همواره رضایت مشتریان بنگاه‌های اقتصادی است که طرف قرارداد آموت هستند. یوسف مذهب، بنیان گذار و مدیر عامل آموت می‌‌گوید: "رسالت ما وفادار کردن مشتری به بنگاه است و نه خود بنگاه به ما. اگر ما رسالت‌مان را درست انجام دهیم شرکت‌ها به ما وفادار می‌مانند."

اوج گرفتیم

این نگاه به همراه خلاقیت و رویاپردازی در کنار تلاش بی‌وقفه دست به دست هم دادند و نرم افزارهایی تولید شدند که به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بهره‌وری خود را افرایش داده و ارتباط بهتری در همه زمینه‌ها با مشتریان خود برقرار کنند.

این قصه سر دراز دارد

معروف است که می‌گویند: "برندها بر اساس آن چیزی که مشتریان درباره آن‌ها می‌‌گویند ساخته و بزرگ می‌‌شوند؛ نه آن چیزی که برند درباره خودش می‌گوید."

برند آموت علاوه بر محبوبیت میان مشتریانش و بازخوردهایی که در تمام نقاط تلاقی خود از مشتریان، معرفان، گویندگان، پیمانکاران، همکاران و سایر ذی‌نفعان خود می‌گیرد، عناوین و افتخارات متعددی نیز در طول سال‌ها فعالیت خود کسب کرده است.

برگزیده به عنوان واحد صنفی برتر

کسب نشان عالی رضایتمندی مشتری

برگزیده به عنوان برند برتر در سال ها 98 و 97 ، 1396

کسب عنوان تولید کننده و مدیر جوان کشور

جایزه عالی رهبری بنگاه های اقتصادی و...

و اکنون در سال 99 نیز برای چهارمین سال پیاپی نرم افزاری آموت از طرف انجمن مدیران صنایع خراسان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان برند برتر سال برگزیده شده است. کسب این افتخار مرهون تلاش‌های تیم متخصص و حرفه‌ای آموت است که با جدّیت و قاطعیت در راه ارائه خدمات و اعتلای نشان و جایگاه تجاری برند آموت فعالیت می‌کنند.


انتشار محتوا: اخبار رسمی

ضرورت تهیه چکیده از مقالات پژوهشی دانشجویان

اولویت‌های پژوهشی دانشجویان پیش از مصاحبه دکتری مشخص شود

شرکت در مصاحبه ساختگی

دانشجویان باید نقاط ضعف خود را شناسایی کنند

مرتبط ها
تورهای مسافرتی آفری
  • نظرسنجی

    از بین پیامدهای منفی آموزش مجازی، کدام عارضه در میان دانشجویان جدی‌تر است؟

    افت شدید علمی
    کاهش مهارت‌های ارتباطی
    یکنواختی و دلزدگی از آموزش
    اعتیاد به اینترنت
    مشاهده نتایج