کد خبر: 129673

فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر

خبرنامه دانشجویان ایران:  مشاور توانمندسازی و نوآوری نخبگان بنیاد ملی نخبگان از آغاز فراخوان بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر خبر داد و گفت: این توافق بین بنیاد ملی نخبگان و گروه صنعتی مپنا در زمینه جذب و بکارگیری نخبگان صورت گرفته است.

به گزارش مهر، دکتر سید حمید جمال الدینی با اعلام این مطلب گفت: این فراخوان در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، سیاست های دولت و اجرای اسناد بالادستی همچون برنامه های توانمندی سازی ،جذب و اثرگذاری نخبگان و استعدادهای برتر در جامعه انتشار پیدا کرده است. 

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان تلاش دارد در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و ایده های نخبگان در نقاط مورد نیاز کشور، زمینه های توانمندسازی و بکارگیری این قشر را فراهم کند.

مشاور توانمندسازی و نوآوری نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود:‌ دراین راستا طی توافقی بین بنیاد ملی نخبگان و گروه صنعتی مپنا زمینه های جذب و بکارگیری از میان نخبگان و استعدادهای برتر در رشته های مختلف و در زیر مجموعه های این گروه پس از انجام مصاحبه و بررسی های تخصصی فراهم شده است. از این رو از تمامی افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان تقاضا می شود که جهت ثبت نام برای بکارگیری در این گروه صنعتی با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس www.bmn.ir اطلاعات خود را در سامانه سامان ثبت کنند.

جمال الدینی یادآور شد: مجموعه های صنعتی، آموزشی و اجرایی نیز که درخواست بکارگیری نخبگان را دارند می توانند تقاضای خود را به بنیاد ملی نخبگان ارسال کنند تا پس از بررسی اقدام لازم صورت گیرد.

 

مرتبط ها