کد خبر: 136986

در اعتراض به طرح نمایندگان؛

تجمع اعتراضی دانشجویان پزشکی مقابل مجلس و وزارت بهداشت +تصاویر ارسالی دانشجویان

گفتنی است پس از تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، دانشجویان مقابل وزارت بهداشت رفته و خواستار ملاقات با معاون آموزشی دانشجویی وزیر بهداشت هستند و شعار می دهند «هاشمی- ضیایی ملاقات همین جا؛ حمایت حمایت»

خبرنامه دانشجویان ایران:  پس از اعتراضات صورت گرفته و بیانیه های صادر شده دانشجویان پزشکی و در جریان اعتراض به کندی روند اصلاح قانون موسوم به عدالت آموزشی که به عقیده دانشجویان پزشکی نخبه کشی و نابودی استعدادهای بالفعل و بیعدالتی در حوزه آموزش پزشکی است صبح امروز شنبه، تجمعی مقابل مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بنا به گفته برگزارکنندگان این تجمع، این تجمع توسط نخبگان و پزشکان و دانشگاهیان کشور صورت گرفته که پیش از این لیست امضاهای آن ها و رتبه های کنکور و سراسری آنها بیانیه های اعتراضی منتشر شده است. (اینجــــا)

خواسته دانشجویان در این تجمع، اصلاح هرچه سریعتر قانونی است که روز چهارشنبه مورخ 93/05/01 در صحن علنی مجلس مطرح شد ولی فوریت آن رای نیاورد.

آنها معتقدند در نتیجه ی عدم رسیدگی به این موضوع، بیعدالتی محض نسبت به داوطلبان تنها یک یا دو دوره آزمون پذیرش دستیار تخصص اعمال خواهد شد و موجبات فرار مغزها است.

گفتنی است پس از این تجمع، دانشجویان مقابل وزارت بهداشت رفته و خواستار ملاقات با معاون آموزشی دانشجویی وزیر بهداشت هستند و شعار می دهند «هاشمی- ضیایی ملاقات همین جا؛ حمایت حمایت»

 

مرتبط ها