کد خبر: 140630

رونمایی از ۴ محصول جدید در کنفرانس موتورولا

خبرنامه دانشجویان ایران: شهریور امسال شاهد رویدادهای فناوری زیادی خواهیم بود؛ از معرفی نسل ششم آیفون گرفته تا معرفی گوشی‌های لومیای نوکیا، اکسپریا زد3 و گلکسی‌نوت۴ و حالا معرفی چهار محصول موتورولا را نیز به اینها اضافه کنید.

به گزارش جام جم، سیزدهم شهریور باید منتظر کنفرانس خبری این شرکت در دفتر موتورولا در آمریکا باشیم. تصاویر موجود در دعوتنامه نشان می‌دهد نسل جدید موبایل‌های موتو جی، موتو ایکس و یک هدست بلوتوث معرفی خواهد شد. همچنین احتمالا پس از مراسم، ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ بعد از انتظار فراوان عرضه می‌شود.

این تاخیر در رونمایی رسمی از ساعت هوشمند موتورولا بسیاری از انتظارات را بالا برده است، بنابراین باید دید بعد از عرضه نیز همه با اشتیاق درباره این ساعت هوشمند زیبا صحبت می‌کنند یا نه. موتو ۳۶۰ اولین ساعت هوشمند صفحه‌گرد است که به سیستم‌عامل Android Wear مجهز شده و پیش از این تیزر تبلیغاتی آن در کنفرانس I‌/‌O گوگل به‌نمایش درآمد.

جالب این‌که موتورولا دقیقا روز بعد از مراسم سامسونگ و سونی در نمایشگاه IFA 2014 را برای کنفرانس خبری خود انتخاب کرده است.

با توجه به این‌که به احتمال زیاد سامسونگ و سونی در مراسم خود از پرچمدارانی مانند گلکسی‌نوت۴ و اکسپریا‌زد3 رونمایی می‌کنند و پرده‌برداری از آیفون جدید اپل نیز نزدیک است، کار موتورولا بسیار سخت‌تر خواهد بود.

مرتبط ها