کد خبر: 141070

در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» مطرح شد؛

دانشگاهی که به همه دانشجویانش خوابگاه می‌دهد

وی در مورد اعطای خوابگاه به دانشجویان گفت: به همه دانشجویان روزانه دانشگاه، خوابگاه تعلق می گیرد. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دارای خوابگاه هستند و تنها 70 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد که دانشجویی پردیس دانشگاه هستند که طبق قانون، خوابگاه به آنها تعلق نمی گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین گفت: به همه ی دانشجویان روزانه دانشگاه، خوابگاه تعلق می گیرد.

احمد کوچک زاده در گفت و گو با خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، در مورد روند برگزاری کرسی های آزاداندیشی اظهار کرد: کرسی های آزاداندیشی و برگزاری آزاد و مناسب این کرسی ها از دغدغه های مسوولین دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه افزود: از مهرماه کرسی ها را به شکل جدی و برمبنای تقویم فرهنگی پیگیری می کنیم و برای برگزاری منظم و مناسب کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه تقویم فرهنگی آماده شده است.

احمد کوچک زاده گفت: در سال گذشته چندین مورد کرسی آزاد اندیشی به شکل مناظره و یا تریبون آزاد با دعوت از مسئولین کشوری و با حضور داور در دانشگاه برگزار شد.

وی درباره ازدواج دانشجویی و تسهیل این امر در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای تسهیل این امر خیر، حمایت های مناسبی را از دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رامین که متولی این امر است انجام داده است و در سال جدید هم این را ادامه می دهد.

در مورد فضای حاکم بر کرسی های آزاد اندیشی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه کشاوری و منابع طبیعی رامین افزود: این دانشگاه یکی از آزاد ترین دانشگاه به لحاظ فضای آزاد اندیشی است و همواره سعی شده فضای اعتدال را رعایت شود و اجازه ورود همه ی سلایق و تفکرات سیاسی چه  اصلاح طلب و چه اصولگرا به دانشگاه داده شده است.

وی در مورد فعالیت های دانشجویی گفت: تجهیز و تعمیر و آماده سازی خوابگاه ها برای شروع سال تحصیلی در حال اتمام است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بیان کرد: ظرفیت آموزشی و پذیرش دانشجو در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین براساس واقعیت های دانشگاه است و میزان پذیرش دانشجو براساس ظرفیت خوابگاه ها تنظیم شده است.

وی در مورد اعطای خوابگاه به دانشجویان گفت: به همه ی دانشجویان روزانه دانشگاه، خوابگاه تعلق می گیرد. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دارای خوابگاه هستند و تنها 70 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد که دانشجویی پردیس دانشگاه هستند و که طبق قانون، خوابگاه به آنها تعلق نمی گیرد فاقد خوابگاه هستند.

کوچک زاده در مورد زمان بازگشایی دانشگاه رامین افزود: دانشگاه از 22 شهریور پذیرایی دانشجویان است.

مرتبط ها