کد خبر: 143863

حسین زینلیان تشریح کرد؛

برنامه‌های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید

حسین زینلیان قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان، برنامه‌ها و فعالیت‌های این اتحادیه را در سال تحصیلی جدید تشریح کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: قائم‌مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برنامه‌ها و فعالیت‌های این اتحادیه را برای سال تحصیلی جدید تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حسین زینلیان قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان، پیرامون برنامه‌ها و فعالیت‌های این اتحادیه در سال تحصیلی جدید گفت: رویکرد جدید اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی جدید، ایران پیگیری عزت مقتدرانه ملت جمهوری اسلامی با مطالبه‌گری تخصصی در زمینه فقر، فساد و تبعیض است که در این زمینه با کمک دانشجویان ایران اسلامی انشاءالله بتوانیم حرکت خوب و سازنده‌ای داشته باشیم و باری را از دوش مردم برداریم.

زینلیان در ادامه به اهمیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی اشاره کرد و ادامه داد: پیگیری مسئله کرسی‌های آزاد‌اندیشی به صورت تاکیدی در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان از اولویت‌های اصلی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ترم جدید است و در این زمینه دست طیف‌ها و دانشجویان حاضر در دانشگاه را جهت آزاد‌اندیشی و مباحث گفتمانی به گرمی می‌فشاریم.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: برگزاری سلسله نشست‌ها و جلسات فرهنگی و سیاسی با کارشناسان، تحلیلگران و رجال سیاسی ایران اسلامی از اولویت‌های اصلی برای تخصصی‌تر شدن مباحث مطرح شده توسط این تشکل در ترم آتی خواهد بود.

زینلیان ضمن اشاره به ابلغ سیاست‌های کلی «علم و فناوری» که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، گفت: مسلما این سیاست‌ها چراغی برای ادامه مسیر علمی کشور است و این اتحادیه مطمئنا در راستای کمک به اجرای درست این سیاست‌ها فعالیت‌هایی خواهد داشت که برنامه‌های تحلیلی و تبیینی ما  پیرامون بند‌ها و مباحث سیاست‌های کلی «علم و فناوری» در آینده به اطلاع عموم و دانشگاهیان خواهد رسید.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم به مردم، دانشجویان، کشور و نظام خدمت و کمک کنیم تلاش خواهیم کرد و ان‌شاءالله بتوانیم با عملکرد خود در سال جاری فضایی پویا و در عین حال بدون هیاهو در سطح دانشگاه‌ها داشته باشیم.

منبع: فارس

مرتبط ها