کد خبر: 144243

تجلیل از «لیونل مسی» در سانتیاگو برنابئو!

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد دارند از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در خانه رقیب دیرینه این تیم تمجید به عمل آورند.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، خاویر تباس رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا تأیید کرد در صورتی که لیونل مسی بتواند رکورد تلمو سارا، برترین گلزن تاریخ لالیگا را بشکند برای تجلیل از وی مراسمی ویژه برگزار خواهد شد و حتی امکان دارد این مراسم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، خانه رقیب دیرینه بارسایی‌ها یعنی رئال مادرید برگزار شود.

مسی تنها سه گل دیگر تا رسیدن به رکورد تاریخی تلمو سارا، مهاجم اسپانیایی پیشین تیم اتلتیک بیلبائو (1921 تا 2006) که در 318 بازی‌ خود در لالیگا 268 گل زد، فاصله دارد. بارسا در هفته نهم لالیگا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل (3 آبان) میهمان رئال مادرید است و مسی در آن بازی می‌تواند به رکورد سارا برسد. همین موضوع سوژه یک سؤال جالب از رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا شد.

تباس در پاسخ به خبرنگاری که از وی در خصوص احتمال برگزار مراسم تجلیل از مسی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو سوال پرسید، گفت: چرا نتوانیم این کار را انجام دهیم؟ لالیگا بدون مسی نمی‌تواند به چنین رکوردی دست پیدا کند. او سزاوار تمجید است پس ما هم باید کاری برای او انجام دهیم.

مرتبط ها