کد خبر: 144404

در دانشگاه سمنان صورت گرفت؛

وقتی دانشجویان «ترم‌بالایی» به دادِ دانشجویان «ترم‌پایینی» می‌رسند! +تصاویر

نمایشگاه «کتاب پاره پاره» هر ساله به همت واحد علمی صنفی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان و با هدف تسهیل خرید کتاب توسط دانشجویان، علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود برگزار می‌شود و دانشجویان کتاب‌های مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی خریداری می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نمایشگاه «کتاب‌ پاره پاره» به همت واحد علمی صنفی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار علمی-صنفی «خبرنامه دانشجویان ایران»، نمایشگاه «کتاب پاره پاره» هفته گذشته در دانشکده علوم پایه دانشگاه سمنان برگزار گردید. این نمایشگاه که هر ساله و با هدف تسهیل خرید کتاب توسط دانشجویان، علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود برپا می‌شود، ابتدا دانشجویان ترم‌های بالاتر کتاب‌های خود را همراه با قیمت پیشنهادی خود به دفاتر انجمن اسلامی تحویل داده، سپس این کتب جمع آوری شده در نمایشگاهی تحت عنوان نمایشگاه «کتاب پاره پاره» عرضه شده و دانشجویان ترم‌های پایین‌تر با توجه به نیازشان این کتب را خریداری می‌کنند و در مرحله آخر واحد علمی صنفی انجمن اسلامی دانشجویان به عنوان متولی این امر پول کتب به فروش رسیده را به صاحبان آن پرداخت می‌نماید و کتب به فروش نرسیده به دانشجویان عودت داده می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه مانند سنوات گذشته با استقبال فراوان دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.