کد خبر: 144778

به همت انجمن اسلامی دانشجویان؛

جشن عید غدیر در دانشگاه سمنان برگزار شد +تصاویر

مراسم جشن عید سعید غدیر از سوی هیئت محبان روح الله (ره) انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با حضور بیش از 800 نفر از دانشجویان این دانشگاه در تالار بزرگ امیرکبیر برگزار گردید.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم جشن عید سعید غدیر از سوی هیئت محبان روح الله(ره) انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» مراسم جشن عید سعید غدیر از سوی هیئت محبان روح الله(ره) انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سمنان با حضور بیش از 800 نفر از دانشجویان این دانشگاه در تالار امیرکبیر برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سپس گروه تواشیح «ثقلین» هیئت محبان روح الله به اجرای برنامه پرداختند.

در ادامه جناب آقای "عبدالله دوسو" مستبصر شیعه شده از کشور ساحل عاج طی سخنرانی ضمن تبریک این عید به دانشجویان به معرفی خود و تشریح چگونگی تشرف به مذهب حقه‌ی تشیع پرداختند.

همچنین ایشان به واکاوی جریان ضاله وهابیت پرداخته و این جریان را از مذاهب برادران اهل سنت جدا دانسته و این جریان را گروهی منحرف و افراطی معرفی کردند.

در پایان این سخنرانی هدیه ای به رسم یادبود از طرف هیئت محبان روح الله به ایشان اهدا شد.

این مراسم  با برنامه های متنوعی از قبیل اجرای مسابقه و شعرخوانی و تجلیل ازچند تن ازسادات حاضر در جلسه ادامه یافت.

لازم به ذکر است پیش از شروع این مراسم جناب آقای عبدالله دوسو درجمع اعضای انجمن اسلامی دانشجویان حاضرشده و در محفلی صمیمانه در دفتر این تشکل به سوالات اعضای انجمن اسلامی در خصوص  مسائل اخیر منطقه از قبیل بیداری اسلامی و گروهک تکفیری داعش و رابطه آن با اسلام و اهل تسنن پاسخ دادند.