کد خبر: 147972

حمایت دانشجویان مازندرانی از اظهارات رحیم‌پور

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن های اسلامی دانشجویان  دانشگاه های استان مازندران بیانیه ای را در حمایت از بیانات استاد رحیم پور ازغدی در مورد تشیع انگلیسی صادر کرده اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این بیانیه آمده است: استکبار جهانی خیال کرده است که با تشکیل فرقه های تکفیری در تشیع، و تبلیغ تشیع منهای مبارزه خواهد توانست مقابل این مذهب ضد استکباری ایستاده و مسلمین را سرگرم عزاداری های بی محتوا و منبر های تهی از حقایق و معارف الهیه کند تا تشیع، این مذهب مترقی منطبق بر علم و حکمت تبدیل شود به مسیحیت قرون وسطایی که به جای مبارزه با ظلم، به مبارزه با علم و حقیقت پرداخته و به جای تلاش برای تحقق ظهور منجی عدل گستر، دکانی برای امرار معاش و رسیدن به آمال دنیوی عده ای آخوند متحجر و مقدس نما شود. تا بدین طریق تشیع به دست خود گور خود را بکند، همانطور که مسیحیت قرون وسطایی کند.

ایجاد تشیعی که حاضر است با شاه و امریکا بسازند ولی با خمینی و خامنه ای، نه! حاضر است برای استکبار خوش خدمتی کند ولی جهاد در دفاع مقدس و برای حفظ نظام، هرگز! تشیعی انگلیسی و آخوندهایی متحجر و مقدس نما و به تعبیر شریف امام روح الله مار های خوش خط و خالی که هر روز به بهانه ای و به وسیله ی تقطیع و تحریف، چنگال به صورت یکی از علمای حقیقی پیرو مکتب امام روح الله انداخته و بدین طریق به دنبال ایجاد انحراف در اذهان ملت شهید پرور ایران اسلامی و پیروی از دستورات اربابان طاغوتی و غربی شان هستند. تشیعی که پول میدهد تا از هیئت های مذهبی اسم شهدا حذف گردد. خرج می کند تا دفاع مقدس فراموش شود، تا حسین (ع) ی به مردم معرفی گردد که سیاسی نیست و با سیاست و اجتماع کاری ندارد. حسینی که سکولار است!

این فرقه ی متحجر و گماشته ی انگلیس چند روزی است دست به کار شده اند و استاد گرانقدر معارف اسلامی و انقلابی جناب حسن رحیم پور ازغدی را به جرم افشای ماهیت حقیقی و کثیفشان آماج حملات سخیف رسانه ای قرار داده اند. تا کسی دیگر جرئت نکند جلوی هیئت سکولار بایستد، به منبر سکولار حرفی بزند و خشک مغزی خشک مغزان را افشا کند. غافل از اینکه آب در هاون کوبیده اند و ملت شریف و شهید پرور ایران در سال های پس از انقلاب سنگ حوادث خورده اند و آهن آبدیده گشته اند. اصل را از تقلبی زود تشخیص داده، پیروی مار های خوش خط و خال را نخواهند کرد.
انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های مازندران نیز ضمن اعلام انزجار از این موجودات کثیف خزیده در حوزه های علمیه یا شبکه های لندنی و سایت های انگلیسی که جیره خور استکبار هستند، از بیانات استوار و روشنگرانه ی استاد ارجمند حسن رحیم پور ازغدی در چند روز گذشته، خصوصا سخنرانی پیش از نماز جمعه ی بیست و سوم آبان در تهران کمال تقدیر و تشکر را دارد. خداوند مکر مکاران را به خودشان باز گرداند خط انحراف را اگر قابل هدایت نیست، نابود بگرداند ان شاء الله.

انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های استان مازندران
انجمن اسلامی دانشگاه مازندران
انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی بابلسر
انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی رامسر

مرتبط ها