کد خبر: 148429

رضا نجابت در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

فرهادی می‌بایست 5 سال پیش نسبت به درج نامش در ذیل نامه موهن موضع گیری می‌کرد

نمی شود پس گرفتن این امضا پس از 5 سال را به عنوان برائت طلایی وی از فتنه دانست چراکه پسندیده این بود که آقای فرهادی در همان ایام که به خیمه نظام حمله شد و چنین نامه هایی ناجوانمردانه نظام اسلامی را متهم می کرد، نسبت به درج نامش در ذیل نامه موضع گیری می کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به گزینه دولت برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آقای فرهادی لااقل حاضر است از لفظ «فتنه و نه حوادث» برای سال 88 استفاده کند، در حالی که گزینه های پیش از وی حتی در همین حد نیز حاضر به برائت از فتنه نبودند.

رضا نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به وضعیت محمد فرهادی در کسب رای اعتماد مجلس برای وزارت علوم گفت: اینکه آقای فرهادی گفته است نامه 3 مرداد 88 با عنوان "بازگشتِ ایران به دوران سیاه ستمشاهی" از سوی محمد خاتمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی را امضا نکرده است، خود جای تامل دارد.

وی در توضیح این مسئله گفت: نمی شود پس گرفتن این امضا پس از 5 سال را به عنوان برائت طلایی وی از فتنه دانست چراکه پسندیده این بود که آقای فرهادی در همان ایام که به خیمه نظام حمله شد و چنین نامه هایی ناجوانمردانه نظام اسلامی را متهم می کرد، نسبت به درج نامش در ذیل نامه موضع گیری می کرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: جای سوال است که چرا آقای فرهادی همان موقع نسبت به این مسئله واکنش نداده است.