کد خبر: 151072

سردار جزایری: نباید امید زیادی به سرانجام مطلوب مذاکرات داشته باشیم

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی گفت: نباید امید زیادی به سرانجام مطلوب مذاکرات داشته باشیم. چرا که کسانی در برابر ما قرار گرفته‌اند که مایل نیستند امورات ما براساس عدالت و حقوق قانونی و بین‌المللی حل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی در حاشیه کنگره شهدای دانشجویی استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آینده مذاکرات هسته‌ای چیست، گفت: این که انتظار آثار مثبت و قابل توجهی از مذاکرات داشته باشیم با ابهام مواجه است. 

وی با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکره را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، گفت: نباید امید زیادی به سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشته و کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند که امورات ما براساس عدالت و حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخورداریم حل شود. 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و فرهنگ دفاعی اظهار داشت: آنان تلاش می‌کنند که در مقابل منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی ایستاده و آن را با مانع مواجه کنند. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه علیه نظام خاطر نشان کرد: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سر دیگر آن در دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشته و این پیوند مجددا برقرار و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش مواجه کنند.

مرتبط ها