کد خبر: 152270

ناگفته‌های گلاره عباسی از بازی در «شیار 143»

خبرنامه دانشجویان ایران: بازیگر تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه بازی در فیلم شیار 143 اتفاق خیلی مبارکی برای من بود، گفت: حس خوبی از مادران شهدا گرفتم و احترام زیادی برای آنها قائل هستم.

به گزارش فارس، گلاره عباسی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیار 143 نخستین کار دفاع مقدسی من بود و به لحاظ بازیگری و هم به لحاظ مفهومی دوست داشتم در کارهای دفاع مقدسی کار کنم.

وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس بخش خیلی مهمی از فرهنگ و تاریخ کشور ماست، بیان داشت: حضور در فیلم‌های دفاع مقدسی برای هر بازیگری یک کار ملی محسوب می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: فیلم‌های دفاع مقدسی به نحوی است که این ظرفیت در فیلم‌های مذکور وجود دارد که نقش خاصی برای بازیگران خلق شود.

عباسی افزود: تا یک سال قبل با حوزه جنگ به‌اندازه امروز آشنا نبودم و با خانواده‌های شهدا برخورد داشتم و چیزهای عجیبی دیدم که در گذشته ندیده بودم و این مسائل را نمی‌شناختم.

وی با اشاره به اینکه فیلم شیار 143 اتفاق خیلی مبارکی برای من بود، تصریح کرد: حس خوبی از مادران شهدا گرفتم و احترام زیادی برای آنها قایل هستم.

عباسی اضافه کرد: مادران شهدا بسیار صبور هستند و خیلی سختی کشیدند تا ما در آرامش باشیم و من در کنار پدر و مادرم زندگی کنم.

وی گفت: امیدوارم شرایطی ایجاد شود که این‌بار بتوانم با نگاه جدیدتر و انرژی بیشتری در حوزه دفاع مقدس کار کنم.

بازیگر فیلم شیار 143 ادامه داد: بعد فرهنگی کارهایم برایم اهمیت دارد و همیشه دغدغه فرهنگی بیشتر از دیگر دغدغه‌ها حتی از دغدغه بازیگری برایم مهم‌تر بوده است.

عباسی افزود: دوست دارم در کارهای محترم و شریف کار کنم و در کارهایی باشم که در فرهنگ مملکتم موثر باشد و بتوانم، کاری انجام دهم که مردم آن را دوست داشته باشند و به آن احترام بگذارند.

وی اظهار داشت: از استعداد و توانایی بازیگران شهرستان‌ها کمتر استفاده می‌شود به این علت که از پایتخت دور هستند.

عباسی با تمجید نقش‌آفرینی بازیگران کرمانی در فیلم شیار 143 گفت: انتظار می‌رفت بازیگران خوب کرمانی درخشان دیده شود، اما بازیگران شهرستانی در شهر خودشان دیده نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شعار «به احترام مادران سرزمینم» را بسیار دوست دارم و این شعار هم مانند فیلم شیار 143 ماندگاری می‌شود و همیشه در ذهن‌ها می‌ماند.

مرتبط ها