کد خبر: 156020

امکان مشاهده فیلم‌ سینمایی آنلاین

خبرنامه دانشجویان ایران: به گزارش خبرگزاری دانشجو، طی دهه‌های گذشته تاثیر سینما و تلویزیون در زندگی بشر به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش بوده است، از ساخت نخستین فیلم‌ها و پخش آن توسط دستگاه آپارات بر پرده سینماهای قدیمی گرفته تا دنیای تلویزیون‌های ۳ بعدی، DVDها و ابزارهای هوشمند و اکنون همگام با پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا، «آپارات فیلیمو» برای نخستین بار در ایران با ارائه طیف بسیار گسترده‌ای از فیلم‌های سینمایی برتر ایران و جهان، اقدام به پخش آنلاین آنها کرده است.

این خدمات بر بستر وب‌سایت آپارات به عنوان بزرگ‌ترین و سریع‌ترین سرویس اشتراک ویدیوی کشور ارائه شده و کاربران به راحتی می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند مشاهده کنند.

از نکات جالب توجه «آپارات فیلیمو» این است که کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت شما به صورت هوشمند تنظیم کرده و با استفاده از این فناوری شما فیلم‌ها را بدون مواجهه با بافرینگ یا هرگونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهید دید.

«آپارات فیلیمو» قصد دارد علاوه بر فیلم‌های سینمایی، به زودی سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های شبکه خانگی را نیز به خدمات خود اضافه کند. ارائه این سرویس کاملا بر بستر وب و اینترنت (OTT) است.

مرتبط ها