کد خبر: 156052

واکنش وزارت علوم نسبت به شکایت دانشگاه ایرانیان

خبرنامه دانشجویان ایران: شریعتی نیاسر گفت: دانشگاه ایرانیان پاسخ شکایتش از وزارت علوم را خواهد گرفت.

به گزارش تسنیم، مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی در پاسخ به سوال تسنیم که پرسید دانشگاه ایرانیان مدعی شده از 2 مدیر وزارت علوم شکایت کرده است، گفت: به طور کامل در جریان این موضوع هستم و انشاءالله آنها پاسخ این شکایت را خواهند گرفت.

وی افزود: این دانشگاه مسیر غلطی را اتخاذ کرده و باید با این مسیر غلط برخورد شود. ما در وزارت علوم مسیر حقوقی و قانونی آن را دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان باید یاد بگیریم در مدار قانون کار کنیم و اگر در مدار قانون حرکت نکنیم همیشه این‌گونه اختلالات و خدشه‌ها به آموزش عالی وارد می‌شود.

معاون آموزشی وزیر علوم تصریح کرد: آنهایی که در مدار قانون حرکت نکرده‌اند و در مسیر رانت کار خود را پیگیری کرده‌اند باید پاسخ‌گو باشند.

وی گفت: معتقدیم همه باید فراجناحی و بر مبنای قانون و هماهنگ با سایر دستگاه‌های آموزش عالی و بر مبنای ریل تعریف شده اولیه خود حرکت کرده و بر این مسیر قرار گیرند، لذا برخی از مراکزی که از ریل خارج شده‌اند باید به ریل اصلی بازگردند.

مرتبط ها