خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: چرا برای دستگاه دیپلماسی کشور علیرغم تاکیدات و حمایت مقام معظم رهبری، مذاکره و قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا را ذلت میدانیم، اما یک سال مذاکره مستقیم احمدینژاد با آمریکا را ذلت نمیدانیم؟
به گزارش افکار نیوز، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در کنگره این حزب که در مجتمع آدینه برگزار شد، گفت: چرا برای دستگاه دیپلماسی کشور علیرغم تاکیدات و حمایت مقام معظم رهبری، مذاکره و قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا را ذلت میدانیم، اما یک سال مذاکره مستقیم احمدینژاد با آمریکا را ذلت نمیدانیم؟
وی گفت: ما خبر داریم که احمدینژاد یک سال با آمریکا به صورت مستقیم مذاکره میکرد. امروز تفکر احمدینژاد مرده است.
دبیرکل حزب مردمسالاری یادآور شد: همانگونه که سپاه در انتخابات ۹۲ دخالت نکرد، در انتخابات ۹۴ هم نباید دخالت کند.