کد خبر: 159988

عضو هیئت موسس انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد مطرح کرد:

جزئیات برگزاری اولین مجمع عمومی و نحوه عضویت در انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد

بر اساس اعلام قبلی، این جلسه قرار بود در دهه دوم اسفندماه برگزار شود، اما با توجه به تراکم کاری پایان سال و تماس‌ها و درخواست‌های برخی فارغ‌التحصیلان دانشگاه شاهد برای تغییر زمان برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی این انجمن، جلسه مذکور به هفته آخر فروردین ماه سال آینده موکول شد که زمان و مکان قطعی آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو هیات موسس انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد گفت: این انجمن در آستانه برگزاری رسمی اولین مجمع عمومی قرار دارد و فرآیند عضویت در این انجمن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمحمدرضا حسینی عضو هیات موسس انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد در گفت‌وگویی با اعلام اینکه فرآیند قانونی تاسیس و تصویب اساسنامه این انجمن به پایان رسیده است، گفت: ثبت‌نام و عضویت فارغ‌التحصیلان دانشگاه شاهد در این انجمن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد افزود: بر اساس اعلام قبلی، این جلسه قرار بود در دهه دوم اسفندماه برگزار شود، اما با توجه به تراکم کاری پایان سال و تماس‌ها و درخواست‌های برخی فارغ‌التحصیلان دانشگاه شاهد برای تغییر زمان برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی این انجمن، جلسه مذکور به هفته آخر فروردین ماه سال آینده موکول شد که زمان و  مکان قطعی آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

حسینی در خاتمه با بیان اینکه امکان ثبت‌نام و عضویت در انجمن دانش آموختگان دانشگاه شاهد همچنان ادامه دارد گفت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس این انجمن (اینجـــــا) نسبت به ثبت‌نام و عضویت در این انجمن اقدام کنند. داوطلبان می توانند پس از دریافت و تکمیل فرم (دانـلـود) و ارسال آن به آدرس الکترونیکی sshahed313@gmail.com یا sshahed313@rayana.ir جهت عضویت در این انجمن اقدام نمایند.

منبع:: فارس